شهردار اصفهان خبر داد:

مرمت حمام شاهزاده ها با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان

شهردار اصفهان گفت: به منظور حفظ و نگهداری اثر تاریخی حمام شاهزاده ها بالغ بر 50 میلیارد تومان هزینه شده و اماده بهره برداری است.

به گزارش سایت خبری پرسون، قدرت اله نوروزی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: اگر شهرداری برای مرمت حمام شاهزاده ها اقدام و امروز این اثر تاریخی را با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان مرمت و بازسازی و آماده بهره برداری است تا دیگر شاهد ویرانه شدن این اثر تاریخی نباشیم.

وی تصریح کرد: این کار از نابودی و محو حمام شاهزاده ها جلوگیری می کند و نشانه بزرگی از احساس مسئولیت مدیریت شهری برای پاسداری از این دستاوردهای بشری است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در همه نقاط شهر اصفهان این حساسیت برای حفظ آثار باستانی وجود دارد، گفت: کسانی که بخواهند این رسالت را زیرسوال ببرند، باید بدانند معتقدیم به دلیل حساسیت میراثی در منطقه سه باید از این منطقه کاملا مراقبت شود و اگر سهوا خطایی صورت می گیرد که موجب آزرده خاطر کردن دوستداران شهر می شود، شهردار منطقه با شجاعت اقدامات اصلاحی را انجام دهد و طبق نظر میراث فرهنگی حرکت کند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های منطقه سه و آغاز عملیات عمرانی پارکینگ سنبلستان به صورت غیرحضوری و بدون حضور مردم، اظهار کرد: برگزاری افتتاحیه با این شیوه، بخشی از آثار خاصی است که در کشور به خاطر کرونا ایجاد شده است؛ امیدواریم شهروندان اصفهان این اقدامات و افتتاحیه ها را از طریق فضای مجازی دنبال کنند تا در جریان اتفاقات شهر باشند.

225071

مطالب مرتبط