معاون عمران شهری شهرداری اصفهان:

بالغ بر 1200 میلیارد تومان پروژه فعال در اصفهان است

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: حدود 1200 میلیارد تومان در حال حاضر پروژه فعال در شهر اصفهان وجود دارد که شامل پروژه های بزرگ و کوچک می شود.


به گزارش سایت خبری پرسون، ایرج مظفر در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: پارک سوار عاشق آباد در ابتدای خط یک ایستگاه مترو (قدس) با هزینه اجرایی 5 میلیارد و 800 میلیون تومان مهمترین پروژه است، علاوه بر این پروژه 4 خیابان دیگر نیز امروز به بهره برداری می رسد، همچنین بهره برداری از یک پارک نیز در منطقه 12 امروز انجام می شود، با وجود مشکلات زیاد در مسیر آزادسازی ها و مباحث مالی، این پروژه ها با کیفیت خوب و در موعد مقرر به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: سال گذشته با نام انقلاب عمرانی شهر پروژه های بسیار زیادی انجام شد با این وجود امسال از سال گذشته نیز اقدمات بسیار بیشتر و بهتری صورت گرفته و جذب بودجه های عمرانی بیش از سال گذشته صورت گرفته است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان هزینه پروژه های اجرایی منطقه 12 را 18 و نیم میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: هزینه پروژه هایی که کلنگ زنی می شود نیز حدود 12 میلیارد و 100 میلیون تومان است، یکی از اولین ساختمان هایی که برای بار نخست در اصفهان احداث شده است نیز مرکز توانمندسازی بانوان است که از جمله پروژه های خوب منطقه 12 محسوب می شود.

وی تاکید کرد: پروژه های مختلف دیگری مانند ورزشگاه، پیاده روسازی، پارک سازی همچنین پروژه های شاخص دیگر مانند تقاطع آفتاب و ... در دستور کار است که در ایام دهه فجر و یا تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

مظفر با بیان اینکه سال بسیار خوبی برای پروژه های عمرانی شهرداری با وجود تمام مشکلات بوده است، گفت: شهرداری از فرصت ها استفاده کرده به نحوی که در مباحث مربوط به قطار شهری بالاترین رقم و حجم پروژه وجود دارد، همچنین حدود 305 میلیارد تومان قرارداد با تعداد 25 قرارداد در مرکز همایش های بین المللی در حال کار است، حدود 16 قرارداد با مبلغ 264 میلیارد تومان نیز در حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان بسته شده است.

وی افزود: تا یکی دوماه آینده یکی دیگر از پروژه های حلقه حفاظتی آغاز می شود که کیلومتر دو تا چهار را شامل می شود و امیدواریم بتوانیم 9 کیلومتری که قول آن داده شده است را تا سال آینده به اتمام برسانیم.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: حدود 1200 میلیارد تومان در حال حاضر پروژه فعال در شهر اصفهان وجود دارد که شامل پروژه های بزرگ و کوچک می شود.

وی بیان داشت: با وجود محرومیت هایی که منطقه 12 دارد کارهای خوبی در این منطقه صورت گرفته است و به مناسبت اغاز دهه فجر 12 پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

230895