شهردار اصفهان:

۳۷۰ برنامه جذاب به مناسبت روز اصفهان در شهر اجرا می شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه در آستانه ۲۵ آبان «روز اصفهان» حدود ۳۷۰ برنامه پیش‌بینی شده که نیمی از آن‌ها مردم‌محور است و شهرداری تنها نقش تسهیلگری دارد، گفت: امیدوارم یک هفته پرشور و نشاط را در شهر داشته باشیم.
تصویر ۳۷۰ برنامه جذاب به مناسبت روز اصفهان در شهر اجرا می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیستم آبان‌_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه این روزها موضوع محوری در این کلان‌شهر «روز اصفهان» است، اظهار کرد: برای شهرداری اصفهان نیز همچون سایر شهروندان این روز مهم و قرار است به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ۲۵ آبان «روز اصفهان» حدود ۳۷۰ برنامه پیش‌بینی شده که نیمی از آن‌ها مردم‌محور است و شهرداری تنها نقش تسهیلگری دارد، افزود: آغاز برنامه‌ها از بیست‌ودوم آبان است و تا بیست‌وهشتم این ماه به مدت یک هفته در شهر شاهد اجرای ۳۷۰ برنامه به یاد تشییع پیکرهای گلگون‌کفن، بیش از ۳۷۰ شهید عملیات محرم در ۲۵ آبان ۱۳۶۱ خواهیم بود که امیدوارم یک هفته پرشور و نشاط را در شهر داشته باشیم.

شهردار اصفهان گفت: این برنامه‌ها در شهر پیش‌بینی شده است و به اقتضای شرایط در مدارس و حلقه‌های خانوادگی اصفهان نیز می‌تواند به‌ عنوان یک موضوع به بحث و تبادل نظر گذاشته و مشکلات شهر و راهکارهای رفع آن‌ها نیز بررسی شود.

وی ادامه داد: افرادی که علاقه‌مند به استفاده از این برنامه‌ها به اقتضای زمان و مکان هستند، می‌توانند از از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ یا مراجعه به وبگاه isfahanfarhang.ir مراجعه و جدول برنامه‌ها را با جزئیات آن مشاهده کنند.

قاسم‌زاده تصریح کرد: آذین‌بندی شهر اصفهان از سه روز پیش آغاز شده و شهروندان سر چهارراه‌ها تابلوهایی که به همین مناسبت نصب شده است را مشاهده می‌کنند.

وی با بیان اینکه اصفهان ما همیشه قدرت زایش و رویش نیروهای توانمند را دارد و همچنان می‌تواند امثال استاد فرشچیان و بانو امین را در خود داشته باشد، همان‌طور که ده‌ها قهرمان همچون شهید خرازی دارد، اظهار داشت: شهری که در ذات خود یک شهر فرهنگی و متمدن است، بی‌شک در گذر زمان می‌تواند مهد پرورش دلاورمردان، دانشمندان و هنرمندان باشد که امیدوارم قدر این شهر را بدانیم و به‌عنوان شهروند متوجه باشیم که در چه سرزمینی زندگی می‌کنیم.

منبع: ایمنا

547901

مطالب مرتبط