رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» در لارستان

معاون مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان از رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» جهت نصب در بیلبوردهای سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مصطفی صبوری در مراسم رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» یادمان ادای احترام به جامعه پرستاران و پزشکان برای مقابله با کرونا ویروس که به مناسبت روز پرستار و شب یلدا برگزار شد، اظهار داشت: این اثر هنری به سفارش مرکز هنری‌های تجسمی انقلاب اسلامی و مرکز پویانمایی به منظور نصب در بیلبوردها و فضای تبلیغات محیطی شهرستان‌های مختلف کشور و همچنین کار رسانه‌ای صداوسیما برای تقدیر از پرستاران تلاشگر در حفظ سلامتی مردم اکران می‌شود.


بیشتر بخوانید؛

اشتراک رایگان VOD در شب یلدا


وی با اشاره به تهیه‌کنندگان اثر «پرستار و شب یلدا» تصریح کرد: این اثر، به همت جوانان هنرمند مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان با اجرای تکنیک نقاشی دیجیتال هنرمند لارستانی فاطمه یادگاری‌فرد و شعار نویسی علی یگانه‌لاری، ایده محمدصابر خسروانی و شعر شاعر لارستانی عبدالرضا مفتوحی و همچنین موشن‌پوستر این اثر توسط صابر علی‌نیا تولید شده است.

معاون مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان تصریح کرد: یکی از وظایف این مرکز، تبدیل مناسبت‌ها به گفتمان‌های هنری پر روایت و پر خاطره است که خاطرات آنها به الگوهای ارزشی اجتماع تبدیل شود.

منبع: فارس

224847