مهاجم گلزن استقلال خوزستان در گفتگو با پرسون عنوان کرد؛

از آرزوی حضور در برنامه نود تا ابراز علاقه به مهدی طارمی

تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی در صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد که مهاجم گلزن این تیم معتقد است در پایان فصل به لیگ برتر بازخواهند گشت.

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلال خوزستان یکی از تیم های پرطرفدار و محبوب فوتبال ایران به ویژه جنوب کشور است که علیرغم سقوط غم انگیزی که به لیگ دسته یک فوتبال ایران داشت، هم اکنون در صدر جدول این مسابقات ایستاده است و امیر حسین نوایی، مهاجم تکنیکی و گلزن این فصل آبی های خوزستانی در گفتگو با سرویس ورزشی پرسون از شرایط خوب این تیم در روزهای جاری می گوید.

این بازیکن در ابتدا از چگونگی حضورش در فوتبال کشور گفت: من از رده نوجوانان در تیم مقاومت بودم و سپس در رده امید به تیم پیکان پیوستم که همراه این تیم قهرمان تهران شدیم. سپس برای خدمت مقدس سربازی به تیم نیروی زمینی پیوستم و سپس در لیگ دسته سوم فوتبال کشور به همراه تیم تازان آقای گل این مسابقات شدم و سپس در لیگ دسته دوم به تیم حفاری اهواز پیوستم و هم اکنون در خدمت تیم فوتبال استقلال خوزستان هستم.

وی ادامه داد: تجربه آقای گلی در لیگ دسته سوم بسیار تجربه خوبی برای من بود و امیدوارم بتوانم این تجربه را در لیگ های بالاتر داشته باشم. چراکه به نظر به نظر من تفاوت آن چنانی بین لیگ های مختلف با لیگ برتر وجود ندارد و این تجربه است که می تواند باعث خاص تر شدن یک بازیکنان در عرصه فوتبال در لیگ های مختلف گردد.

مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص پیوستن به این تیم و تفاوت فوتبال کشور در لیگ های مختلف گفت: من سال گذشته در نیم فصل اول مسابقات دسته دوم به همراه تیم حفاری آقای گل شدم و سپس پیشنهاد از جانب تیم فوتبال استقلال خوزستان مطرح شد که رضایت نامه ام را ندادند و لذا با پایان فصل و اتمام قرارداد یک ساله ام توانستم به جمع استقلالی ها بپیوندم. متاسفانه شرایط فوتبال ما به گونه ای طراحی شده است که فقط لیگ برتر دیده می شود و به لیگ های پایین تر خیلی کم بها داده می شود و امیدوارم این شرایط سال به سال بهتر شود.


بیشتر بخوانید؛

امثال طارمی و آزمون در کشورمان کم نیستند

مگر محبوب تر از عادل فردوسی پور هم هست؟

از ابراز علاقه به علی کریمی تا تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

تفاوت رنگ ها مهم نیست؛ همه ما با یکدیگر برابریم


نوایی در ارتباط با سقوط استقلال خوزستان به لیگ دسته یک بیان کرد: از قدیم فوتبال در استان خوزستان و مناطق جنوبی کشورمان پرشور بوده است و برای همین است که می گویند خوزستان مهد فوتبال ایران بوده و بستر همواره برای درخشش تیم های خوزستانی در سطح فوتبال کشور فراهم می باشد. دلایل بسیاری باعث می گردد تیم بزرگی همچون استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، به دسته پایین تر سقوط کند. اما به نظر من سو مدیریت و غیرحرفه ای عمل کردن مجموعه یک باشگاه عامل مهمی است که منجر به چنین اتفاقی می شود و به این مساله مشکلات مالی را هم می توان افزود.

او در همین راستا ادامه داد: به لطف خدا و سرمربی خوبمان آقای خلیفه و مدیریت خوب مجموعه استقلال خوزستان تا به این جا نتیجه خیلی خوبی کسب کرده ایم و انشاا.. که بتوانیم در ادامه فصل هم نتایج مطلوب را کسب و تیم را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم. ما بازیکنان تیم تمام تلاشمان را می کنیم و باید با قدرت و تجربه عمل کنیم تا به لیگ برتر بازگردیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال حفاری در خصوص علاقه فوتبالی اش گفت: مهدی طارمی الگو و بازیکن مورد علاقه ام در فوتبال کشور است و علاقه خاصی به تیم استقلال خوزستان دارم. ضمن اینکه در فوتبال جهان نیز زلاتان ایبراهیموویچ الگو من است و به تیم بارسلونا و لیونل مسی نیز علاقه ویژه ای دارم. از همین جا برای تیم فوتبال پرسپولیس تهران به عنوان نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

امیر حسین نوایی در پایان در خصوص اتفاقات حال حاضر فوتبال کشور گفت: به نظر من شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل شیوع ویروس کرونا و در اختیار نداشتن برخی بازیکنان و جابجایی مکرر سرمربی خیلی مساعد نیست. شیوع کرونا باعث شده است هواداران نتوانند در ورزشگاه ها حضور یابند و همین شرایط را سخت کرده است. اما خوب فوتبال می تواند در این شرایط بهانه خوبی برای ماندن در خانه هایشان باشد تا انشاا. هر چه زودتر این ویروس نابود شود. برنامه نود نیز از نظر من بهترین برنامه فوتبالی کشور بود که متاسفانه دیگر پخش نمی شود و آرزوی من حضور در این برنامه به عنوان مهمان بود که متاسفانه فعلا از داشتن انسان شریف و پاکی همچون عادل فردوسی پور محروم شده ایم.

گفتگو از محمدرضا طارمی

224650

مطالب مرتبط

نظرات شما ( 1 نظر )

علی حسین پور |
جمعه 28 آذر 139900:56
ماشالابه حرف های بازیکن استقلال خوزستان امیرحسین نوایی ایشاالایه روزی مثل علی دایی استوره بشی