با هدف تقدیر از کادر درمان در روز پرستار و شب یلدا؛

طرح یلدانه هلال احمر برای سومین سال اجرایی می شود

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح «یلدانه 3» با هدف تقدیر از کادر درمان در روزپرستار ، همزمان با شب یلدا خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمد زارع سروی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت جهانی و انسان دوستانه خود بعنوان یک نهاد عام المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و خیرین ارائه خدمات بشردوستانه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است. برای پاسداشت آیین سنتی شب یلدا در نظر دارد با رویکرد تقدیر و تشکر از کادر درمان و برای نشاندن لبخند برلبان این عزیزان که دور از خانواده هستند با همکاری جوانان و داوطلبان و خیرن هلال احمر به بزرگداشت این شب و اجرای برنامه یلدانه 3 برای سومین سال متوالی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام نماید.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: بر این اساس همچنین بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از فضای مجازی شب یلدا در کنار تلاشگران عرصه ی امداد و نجات به هموطنان در پایگاه‌های امداد و نجات بین جاده ای نیز بصورت ویدیو کنفرانس و مجازی هم خواهیم بود.


بیشتر بخوانید؛

بالگرد امدادی هلال احمر یزد در آشیانه مستقر شد


زارع سروی بیان کرد: این طرح با هدف پاسداشت آیین سنتی شب یلدا ویژه کادر درمان که در کنار خانواده نیستند ، ایجاد روحیه نشاط و انگیزه در جامعه هدف ، افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به هموطنان و ... برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این طرح برای سومین سال است که از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر انجام و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و همزمان با سالروز حضرت زینب (س) و روز پرستار با رویکرد تقدیر از کادر درمان و پرستاران با حضور اعضا و جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در مرکز استان و شهرستانها انجام میشود.

انتهای پیام/

224571