افشاگری ادامه دار دستمزد‌های نجومی بازیگران

هنرپیشه ۳ میلیونی ۱۲۰ میلیون دستمزد می‌خواهد!

افشاگری درباره دستمزدهای نجومی بازیگران تلویزیون و سینما ادامه دارد. پیشتر مشهور بود که سوپراستارهای سینما دستمزدهای نجومی دریافت می کنند، حالا داستان به تلویزیون هم سرایت کرده است.

به گزارش پرسون، افشاگری درباره دستمزدهای نجومی بازیگران تلویزیون و سینما ادامه دارد. پیشتر مشهور بود که سوپراستارهای سینما دستمزدهای نجومی دریافت می کنند، حالا داستان به تلویزیون هم سرایت کرده است.

چندی پیش اخباری پیرامون حذف روزبه حصاری بازیگر نقش «جواد جوادی» در سریال "بچه مهندس" منتشر شد. گفته شد که دلیل کنار گذاشتن او از این سریال درخواست دستمزد ماهانه 200میلیونی او بوده است.

پس از آن شایعاتی درباره درخواست پنج میلیاردی محسن تنابنده برای حضور در سریال پایتخت هفت مطرح شد.

حالا سیدعلیرضا سبط‌احمدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره درخواست‌های دستمزد غیرمتعارف بازیگران سریال‌ها اظهارات تازه ای مطرح کرده است.


بیشتر بخوانید؛

دستمزد غیرمعمولی «نقی معمولی» پایتخت را به تعطیلی کشاند

کارگردان «سرخ پوست» با ««آکتور» به شبکه خانگی می آید


او "شبکه خانگی" را متهم می کند. سبط احمدی در این رابطه گفت: "ولنگاری که در پرداخت دستمزدها در شبکه نمایش خانگی به وجود آمد عموما با پول‌های عجیب و غریب یا پول‌های کثیف که منشاء سالم و درستی ندارند، صورت گرفت. پرداخت رقم‌های نجومی شبکه نمایش خانگی برخی همکاران ما را وقیح کرد."

این تهیه کننده سریال های تلویزیونی ادامه داد: "متاسف می‌شوم وقتی می‌شنوم بازیگری که در سریال‌های تلویزیونی رشد کرد و دیده شد و تا فصل قبل سریال دستمزد ماهیانه ۷ میلیونی خود را به یکباره به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می‌دهد که با هیچ معیاری قابل درک نیست یا بازیگری که در پروژه قبلی ماهی ۸ میلیون دستمزد می‌گرفت در پروژه «ایلدا» طلب ماهی ۶۰ یا ۷۰ میلیون تومان کرد. یا دوست دیگری که در کار قبلی ماهی سه میلیون دستمزد گرفته بود برای حضور در «ایلدا» تقاضای ۱۲۰ میلیون تومان داشت. خدا را شاکر جایگزین‌های خوبی برای این بازیگران در نظر گرفته شد."

منبع: فرارو

224499

مطالب مرتبط