گزارش پرسون از تاثیرات رسانه؛

دستمزد غیرمعمولی «نقی معمولی» پایتخت را به تعطیلی کشاند

انتشار رقم درخواستی محسن تنابنده؛ بازیگر نقش «نقی معمولی» برای حضور در سری هفتم سریال نوروزی پایتخت باعث واکنش منتقدانه رسانه هایی همانند «پرسون»، «عصرایران» و... گردید و همین امر باعث شد که ساخت این سریال لغو شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، با انتشار اخباری مبنی بر دستمزد غیرمعمولی نقی معمولی یا همان محسن تنابنده؛ بازیگردان و بازیگر سریال پایتخت، ساخت سری هفتم از این سریال نوروزی لغو گردید.

در این بین رسانه های «عصر ایران» و «سایت خبری پرسون» با درج یادداشت ها و مطالبی در اعتراض به این دستمزد بالا و انعکاس وسیع این اخبار در فضای مجازی و بستر جامعه و از سوی دیگر فشار افکار عمومی نسبت به دستمزد خواسته شده از سوی محسن تنابنده یا همان نقی معمولی، زمینه ای شد تا سازندگان و تهیه کنندگان این سریال نوروزی برای جلوگیری از تحریک افکار عمومی از ساخت این مجموعه نوروزی منصرف شود.

براساس آنچه سازندگان و دست اندرکاران این سریال بیان کرده اند، بودجه ای بالغ بر 30 میلیارد تومان برای ساخت سری هفتم سریال پایتخت در نظر گرفته شده بود که محسن تنابنده؛ بازیگر و بازیگردان این سریال به تنهایی یک ششم کل بودجه این سریال 15 قسمتی را درخواست کرده بود!!.

اگر مبلغ 5 میلیارد تومان مذکور که توسط محسن تنابنده برای بازی در 15 قسمت این سریال را تقسیم بر 15 سری آن کنیم برای هر قسمت 30 تا 40 دقیقه ای حدود 330 میلیون تومان دریافت می کند که با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی مردم و... تحقق این امر موجب ناراضایتی مردم از رسانه ملی می شد.


بیشتر بخوانید:

از «نقی معمولی» تا «نقی سوپرلاکچری»

انصراف «محسن تنابنده» از بازی در سریال «زخم کاری»


ورود سریع رسانه پرسون به این مسئله با درج یادداشت « از «نقی معمولی» تا «نقی سوپرلاکچری» باعث گردید که دیگر رسانه های برخط و مکتوب همسان با پرسون به این مسئله ورود پیدا کنند.

از سوی دیگر انتشار تصاویر ناپسند دو بازیگر این فیلم، یعنی «سارا» و «نیکا» در یک استخر در فضای مجازی باعث احساس موضع گیری بخش وسیعی از جامعه گردید و این مسائل همه دست به دست هم دادند و باعث گردید که ساخت سری هفتم سریال نوروزی پایتخت لغو شود.

البته محسن تنابنده یا همان «نقی معمولی» نسبت به لو رفتن دستمزد درخواستی خود توسط رسانه هایی همانند عصر ایران، پرسون و... انتقاد کرده بود که بی شک این انتقادها راه به جایی نخواهد برد، زیرا درخواست این مبلغ نجومی آنهم برای سریالی که از ویژگی های یک طنز استاندارد کاملا به دور است، به نوعی هم جفا به سایر هنرمندان سینماست و هم نوعی به احترامی به مخاطبین خواهد بود.

آیین مهر ـ استان کردستان

224425