کتاب روابط عمومی استراتژی ها و تاکتیک‌ها منتشر شد

کتاب روابط عمومی استراتژیک و تاکتیک‌ها ترجمه «محمدرضا حقیقی» و «بابک شایسته» به چاپ رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون، «دکتر محمدرضا حقیقی»، مترجم این کتاب اظهار داشت: این کتاب را می‌توان به عنوان جدیدترین کتاب در حوزه روابط عمومی قلمداد کرد.

وی افزود: روابط عمومی به یک صنعت جهانی تبدیل شده و در این کتاب تلاش کردیم که مدیران روابط عمومی را با این تاکتیک ها آشنا کنیم.

این استاد و مدرس حوزه ارتباطات ادامه داد: این کتاب می‌خواهد بگوید که به چه دلیل باید به روابط عمومی به عنوان یک وظیفه استراتژیک توجه کرد و چگونه می‌توان این کارکرد را به مؤثرترین نحو انجام داد.

«حقیقی» اضافه کرد: نقش راهبردی و استراتژیک روابط عمومی در سازمان در دنیای امروز بدون هیچ شبهه‌ای پذیرفته شده است.

وی افزود: امروزه روابط عمومی در سطوح استراتژیک و عالی سازمان و کارگزار روابط عمومی در درون تیم رهبری سازمان یا هیأت مدیره قرار دارد زیرا اصولاً روابط عمومی یک مدیریت استراتژیک است یا در مدیریت استراتژیک سازمان نقش اساسی دارد.

به گفته وی روابط‌عمومی می تواند تعهد و اعتماد افراد را افزایش دهد و به تصمیم گیری درست برای ارائه هر چه بهتر خدمات کمک کند.

این کتاب به همت سازمان جهاد دانشگاهی به چاپ رسیده و در اختیار مدیران حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه و همچنین فعالان حوزه روابط عمومی کشور قرار گرفته است.

«محمدرضا حقیقی» از پیشگامان عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور است که ریاست انجمن روابط عمومی ایران در کارنامه کاری وی به چشم می‌خورد.

224240