یادداشت؛

از «نقی معمولی» تا «نقی سوپرلاکچری»

یادداشت/گفته می‌شود محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال برای فصل هفتم تقاضای ۵ میلیارد تومان دستمزد کرده است که با یک حساب سرانگشتی به رقمی بالای ۳۳۰ میلیون تومان برای هر قسمت می‌رسیم.

سایت خبری پرسون- بدون شک سریال زنجیره ای پایتخت را می توان از جذاب ترین و‌ پرمخاطب ترین تولیدات تلویزیون نام برد که حداقل طی یک دهه اخیر هماوردی نداشته است.

خانواده نقی معمولی متشکل از نقی، هما، سارا و نیکا وبابا پنجعلی و ارسطو عضو لاینفک این خانواده «معمولی» شمالی با یک ده تن نارنجی رنگ «جیمه نارنجی» تمامی روزهای نوروز 90 را مهمان خانه های ایرانیان بودند. سادگی در رفتار و گفتار و بی آلایش بودن چیدمان زندگی خانواده نقی معمولی چنان جذابیتی در میان اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان ایجاد کرده بود که همینک نیز از آن به صورت خاطره انگیز و نوستالژی یاد می شود.

تا اینکه کم کم بهبود فریبا، فهیمه، رحمت، بهتاش و... با اضافه شدن به این سریال پر بیننده بر جذابیت آن افزودند تا جایی که سریال پایتخت تا حدود زیادی توانست از ریزش شدید مخاطبان تلویزیون بکاهد.

اما این سریال نیز همانند اسلاف خود و سایر تولیدات پر بیننده تلویزیون با حواشی بسیاری روبرو شد از جمله انتشار تصاویر غیر معمول از دوقلوی های نقی معمولی در فضای مجازی گرفته تا مشکلات ادامه فصل ششم آن و حکایت موتور سواری رحمت امینی با نامزد خود که الگویی ناشیانه از فیلم همسفر اسطوره سینمای ایران بهروز وثوقی بود، همین حواشی در فصل ششم پایتخت و شیوع بیماری کرونا سبب شد که این فصل از پایتخت ناتمام مانده و ادامه پیدا نکند.


بیشتر بخوانید:

انصراف «محسن تنابنده» از بازی در سریال «زخم کاری»

محسن تنابنده کرونا گرفت


اما ظاهرا محسن تنابنده یا همان نقی معمولی که دیگر از او باید به عنوان «نقی سوپر لاکچری» یاد کرد، طراح سریال پایتخت و شخصیت محوری و‌ «هد فامیل» این سریال در صدد ساخت فصل هفتم آن است. اما دستمزد مورد تقاضای او برای این فصل که 5 برابر دستمزدش در پایتخت 5 است او را از یک نقی گچ کار گنبد و گلدسته ساز به یک نقی میلیاردر بدل نموده است.

گفته می‌شود محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال برای فصل هفتم تقاضای ۵ میلیارد تومان دستمزد کرده است که با یک حساب سرانگشتی به رقمی بالای ۳۳۰ میلیون تومان برای هر قسمت می‌رسیم.

بناست با بودجه ۳۰ میلیاردی ۱۵ قسمت این سریال ساخته و روی آنتن برود(منبع: فارس)

این دستمزدهای چند میلیاردی برای نقی معمولی و سایر بازیگران تلویزیون همچون سیامک انصاری و آنهم در شرایطی که گرانی و تورم کمرشکن فشار سنگین اقتصادی را بر عموم مردم وارد کرده است قطعا مورد پذیرش و انتظار بخش وسیعی از مردم کشورمان که برای خرید ابتدایی ترین مایحتاج زندگی خود با مشکلات عدیده ای مواجه هستند قابل هضم و پذیرش نیست و از دیگر سوی نیز می تواند به ریزش مخاطبان پایتخت که عمده آنها اقشار و مردمان طبقه متوسط به پایین هستند بیانجامد.

نویسنده: سیدوحید حسینی ـ استان کردستان

224031