علیرضا نیکبخت واحدی در گفتگو با پرسون:

فوتبال دنیا به مارادونا مدیون است/ امیدوارم حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم

آبی های محبوب پایتخت پس از گذشت فصلی سخت و پرحاشیه، با کادر فنی جدید خود از چهار بازی اخیرشان در لیگ برتر به هفت امتیاز دست یافته اند و نمایش ضعیف این تیم در دیدار مقابل پیکان نگرانی هواداران را به همراه داشته است.

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا نیکبخت واحدی ملی پوش سابق باشگاه استقلال تهران در خصوص وضعیت کنونی این تیم در گفتگو با سرویس ورزشی پرسون گفت : بازی ضعیف و بی هدفی را از استقلال در مقابل پیکان شاهد بودیم و این ضعف از همه لحاظ مانند انگیزه بازیکنان و شرایط زمین کاملا مشهود بود.

نیکبخت در خصوص کادر فنی جدید باشگاه استقلال گفت: کادر فنی جدید به تیم آمده اند و قطعا زمان می برد تا بتوانند شناخت کافی از بازیکنان تیم و مجموعه استقلال را بدست بیاورند. لیگ تازه شروع شده است و همواره بازی های ابتدایی تیم ها با نوسان هایی همراه خواهد بود که امری کاملا طبیعی است.

بازیکن محبوب استقلال در سال های اخیر ادامه داد: با گذشت زمان شرایط تیم و بازیکنان بهتر خواهد شد و حتما نتایج و امتیازات مطلوب بدست خواهد آمد و امیدوارم استقلال از بازی های پیش رو امتیازات لازم را کسب کند و روزی نرسد که حسرت امتیازات از دست رفته مانند همین دیدار مقابل پیکان را بخوریم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور پیرامون حواشی استقلال در سال های اخیر و تغییرات پیاپی در این باشگاه گفت : این مساله ریشه در مدیریت باشگاه دارد. اینکه هنوز مدیریت باشگاه مشخص نیست و سرپرست برای مجموعه بزرگ استقلال مشخص کرده اند، جای تعجب دارد.


بیشتر بخوانید؛

پرسپولیس شایسته قهرمانی در آسیاست/ عده ای دوست ندارند این تیم قهرمان شود

علی دایی اسطوره فوتبال ایران/ الگوی من در دنیای فوتبال مهدی مهدوی کیاست


نیکبخت در ادامه در خصوص جدایی برخی مهره های کلیدی استقلال و پیوستن بازیکنان جدید در این فصل به این تیم گفت : برخی بازیکنان از تیم رفته اند و مهره های خوبی به تیم اضافه شده اند. برای مثال در همین دیدار اخیر استقلال دیدیم مرادمند توانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در قلب خط دفاعی استقلال جای بگیرد.

بازیکن سابق ابومسلم خراسان در خصوص برگزاری مسابقات لیگ در شرایط کرونایی گفت : شرایط کرونا برای همه تیم ها و لیگ ها یکسان است و اگر قرار به لغو شدن است، باید تمامی مسابقات لغو گردد.

گلزن سابق استقلال تهران در دربی پایتخت در خصوص درگذشت مارادونا گفت: درگذشت مارادونا فقدان بسیار بزرگی بود و اسطوره بزرگ فوتبال جهان فوت کرد. به نظر من فوتبال دنیا به مارادونا مدیون است و مطمئنا روزی به این نتیجه خواهیم رسید که مثل ماردونا در دنیا تکرار نخواهد شد.

علیرضا نیکبخت واحدی در پایان اظهار نظر جالبی پیرامون فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت و گفت : نظر خاصی در این رابطه ندارم، چراکه این امر کاملا از بحث لیگ جداست. اما بعنوان یک ایرانی امیدورام پرچم کشورم بالا نگه داشته شود.

گفتگو از محمدرضا طارمی

222727

مطالب مرتبط