تور ترکیه با طعم واکسن کرونا و نمک بر زخم فقرا

یادداشت/ به تازگی تبلیغاتی تحت عنوان تور مسافرتی به ترکیه در فضای مجازی و رسانه های منتشر می شود که در آن از تزریق واکسن کرونا به مسافران این تور خبر داده شده است.

سایت خبری پرسون- اخیرا بنر و یک تیزر تبلیغاتی در فضای مجازی منتشر گردیده که در آن از تور استانبول با تزریق واکسن کرونا رونمایی شده است.

البته پایه و حداقل هزینه این تور از 12 میلیون تومان آغاز شده و یقینا به صدها میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت.

با احتساب همین پایه 12 میلیون تومان اگر چنانچه یک خانواده 4 نفره بخواهند از این تور استفاده کنند حداقل 50 میلیون تومان باید پرداخت نمایند.

براستی چه تعداد از خانواده های ایرانی می توانند از امکانات این تور و یا حداقل از عهده هزینه های آن بر آیند؟!.

آنچه که این تور را از سایر تورهای دیگر متمایز می کند، تزریق واکسن کرونا در این استانبول گردی است.

و این در حالی است که بخش زیادی از مردم شهرهای کشورمان که عمدتا زیر خط فقر زندگی می کنند همچنان درگیر وضعیت قرمز و نارنجی همه گیری کرونا و محدودیت ها و ممنوعیت های پیامد آن می باشند، محدودیت ها و ممنوعیت هایی که لاجرم به کاهش شدید درآمد کسبه، دست فروشان و مشاغل مختلفی از جمله رستوران ها تالارها و .....شده است.


بیشتر بخوانید:

برقراری دوباره پروازهای تهران-استانبول به صورت محدود/ قیمت بلیت‌ها شکسته می‌شود

زمان آغاز پروازهای تهران - استانبول اعلام شد


از آن جاییکه اخبار و فرمایشات متناقض و نامشخص مسئولان هنوز افق امیدوار کننده ای برای دست یابی مردم به واکسن کرونا را متصور نمی سازد، انتشار اینگونه تبلیغات که صرفا مختص پول دارها و سرمایه دارانی است که نود درصد آنان ره صد ساله را یک شبه طی کرده و با رانت و زد وبند و مکیدن خون ملت به ثروت های نجومی دست یافته اند همانند پاشیدن نمک بر زخم های عمیق و کاری پیکره نحیف بازنشستگان معلمان. کارگران، دست فروشان، کسبه و... کادر درمان و‌ پزشکان و درستاران تمامی نیروهایی است که در راه مبارزه با کرونا گرفتار شده و جان خودشان را از دست داده اند.

انتشار این نوع تبلیغات توهین آمیز دقیقا همانند زدن نیش بر قلب خانواده هایی است که عزیزترین کسان خود را در سونامی مرگ بار کرونا از دست داده اند.

انتشار این تبلیغات که صرفا برای مرفه هان بی دردی است که با صرف هزینه های چند ده میلیونی و‌ بستری شدن در اتاق های فوق لاکچری بیمارستان های خصوصی تلاش می کردند فرزند خود را در تاریخ ۹۹/۹/۹ به دنیا آورند، همانند شخم زدن سینه و قلب مادری است که فرزند پزشک خود را که با هزار مصیبت به دکتری رسانده، اما کرونا با بی رحمی تمام او را در ایام جوانی به سینه خاک کشاند.

سیدوحید حسینی ـ استان کردستان

223546