فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خبر داد:

کشف ۵ تُن روغن خوراکی  دپو شده در بروجرد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافل‌گیر کننده، موفق به کشف ۵ تُن روغن خوراکی و دستگیری ۲ نفر در این رابطه شدند.

عزت‌اله غلامی فرمانده انتظامی بروجرد عصر جمعه در گفتگو با سایت خبری پرسون، دراین رابطه اظهار کرد: پنج تن روغن خوراکی که حق مردم این شهر در این اواضاع سخت اقتصادی است را کشف کردیم، ارزش پنج تُن روغن دپو شده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که در بازرسی از یک انبار در بروجرد کشف شد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ جهان‌آباد با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی از دپوی ۵ تُن روغن خوراکی از انباری در سطح حوزه استحفاظی مطلع و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


بیشتر بخوانید؛

اشد مجازات برای قدرت نمایان سلاح گرم در کرمانشاه/ انهدام باند قاچاق اسلحه


غلامی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافل‌گیر کننده، موفق به کشف ۵ تُن روغن خوراکی و دستگیری ۲ نفر در این رابطه شدند.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد خواهد شد.

فرماندهی انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

222882