حضور مجازی منیژه حکمت با «بندر بند» به جشنواره نروژی

فیلم سینمایی «بندر بند» ساخته منیژه حکمت در بخش مسابقه سی امین دوره جشنواره فیلم‌هایی از جنوب نروژ که از ۶ تا ۱۶ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، در قالب مجازی به نمایش در می آید.

به گزارش پرسون، فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی در بخش مسابقه سی‌مین دوره جشنواره فیلم‌هایی از جنوب نروژ که از ۶ تا ۱۶ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، در بخش مسابقه اصلی حضور دارد و با فیلم‌هایی مطرح شامل «شیطان وجود ندارد» ساخته محمد رسول‌اف (ایران)، «لینا از لیما» ساخته ماریا پاز گونزالس (شیلی/آرژانتین/پرو)، «مادران واقعی» ساخته نایٔومی کاواسه (ژاپن)، «شب سلاطین» ساخته فیلیپ لاکوت (فرانسه/کانادا/ساحا عاج/سنگال)، «باغ مه عصرگاهی» ساخته تام لین (مالزی)، «رگه های دنیا» ساخته بیامباسورن دوا (آلمان/مغولستان)، «نظم نوین» ساخته میشل فرانکو (مکزیک)، «موفی» ساخته الیور هرمانوس (آفریقای جنوبی) و «سپید بر سپید» ساخته تیٔو کورت (فرانسه/آلمان/اسپانیا/شیلی) رقابت می‌کند. گفتنی است این جشنواره در نهایت، به دنبال تشدید محدویت‌های کرونایی در سراسر جهان، از شکل ترکیبی (فیزیکی و مجازی) به قالب مجازی در آمده‌است.
پخش بین المللی فیلم «بندر بند» که تا کنون در جشنواره‌هایی چون تورنتو، زوریخ، میل ولی و بسفر حضور پیدا کرده‌است، به عهده شرکت ایریماژ است.
«بندربند» را رضا کولغانى، امیر حسین طاهرى ، مهلا موسوى و پگاه اهنگرانى بازی کرده‌اند

222749