مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

افتتاح بزرگترین پروژه پزشکی، ورزشی کشور دهه فجر در کرمانشاه انجام می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افتتاح بزرگترین و مجهزترین پروژه پزشکی، ورزشی کشور در دهه فجر امسال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با عنوان اینکه از سه سال پیش عملیات اجرایی پروژه پزشکی، ورزشی در استان آغاز شد گفت: به دلیل کمبود اعتبارات در مدت زمانی این پروژه با کندی پیش رفت.

رحیمی افزود: مساحت زیربنای این پروژه حدود 1500 متر است و بزرگترین پروژه آکادمی پزشکی، ورزشی کرمانشاه در حال حاضر 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل وررش و جوانان استان کرمانشاه با اعلام اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: 6 میلیارد تومان اعتبار برای احداث پروژه آکادمی پزشکی، ورزشی کرمانشاه صرف شده است.


بیشتر بخوانید؛

پروژه‌های ورزشی خرم‌دره خاک جانمایی غلط را می‌خورد


رحیمی با اشاره بر اینکه این پروژه مجهزترین و بزرگترین پروژه پزشکی، ورزشی کشور است اظهار داشت: در سه حوزه ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران، آموزش و پژوهش حوزه پزشکی، ورزشی در این پروژه آکادمی ورزشی فعالیت خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه عنوان کرد: در حال حاضر هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه در دو بعد قهرمانی و همگانی خدماتی در بخش های ارتوپدی، فیزیوتراپی، توانبخشی،تغذیه ورزشی، تست های ورزشی و... به وررشکاران استان ارائه می دهد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

222639