معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار:

ترور شهید فخری زاده؛ تلاش دشمن برای پنهان کردن ناکامی هایش است

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ترور شهید فخری زاده سیگنال های بسیاری برای همه ما به دنبال داشت که مهمترین آن این است که دشمن می خواهد با این اعمال ضد انسانی سرپوشی بر ناکامی های خود قرار دهد.

کردستان ـ حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت وگو با پرسون بیان داشت: در سال های اخیر شاهد هجمه های سازماندهی شده بسیار گسترده از سوی ابرقدرتهای جهانی برای تضعیف این نظام هستیم.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی شک این همه تلاش و هزینه برای تضعیف انقلاب اسلامی نشان می دهد که وجود این نظام برای دشمنان و ابرقدرت ها هزینه های بسیاری چه در بحث مالی، سیاسی، حیثیتی و چه نظامی دارد.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه ترور شهید محسن فخری زاده بهترین مدرک برای اثبات این مهم است، تاکید کرد: در سال های اخیر دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی با کمال وقاحت به سمت ترور و حذف فیزیکی چهره های برتر کشور گرایش پیدا کرده است که آخرین نمونه از این جنایت ها، ترور این نخبه و دانشمند هسته ای ایران بود.


بیشتر بخوانید:

ترس دشمنان از اقتدار علمی ایران

ترور شهید فخری زاده نشان شعله های پنهان تقابل نظام های سلطه با ایران است


حجت الاسلام خورشیدی در ادامه سخنان خود بیان داشت: ترور شهید فخری زاده سیگنال های بسیاری برای همه ما به دنبال داشت که مهمترین آن این است که دشمن می خواهد با این اعمال ضدانسانی سرپوشی بر ناکامی های خود قرار دهد.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از سوی دیگر بسیاری از شواهد نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در سراشیبی تند از بین رفتن قرار گرفته و همین امر باعث دستپاچگی آنان در این سالها شده است.

این استاد حوزوی خاطرنشان کرد: بنابر این باید اکنون در این شرایط حساس سیاسی و سرنوشت ساز با بصیرت و بینش سیاسی و انقلابی راه انقلاب را ادامه دهیم تا در این مسیر در مقابل توطئه های بی شمار دشمنان غافلگیر نشویم.

حجت الاسلام خورشیدی در پایان سخنان خود عنوان داشت: بسیاری از کسانی که به نوعی در دام دشمنان این انقلاب گرفتار شده اند، از حیث بینش و بصیرتی دینی و سیاسی افرادی تهی و زودباور بوده اند./انتهای پیام

عباسعلی ـ استان کردستان

222609

مطالب مرتبط