مدافع ملوان بندر انزلی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

علی دایی اسطوره فوتبال ایران/ الگوی من در دنیای فوتبال مهدی مهدوی کیاست

سید احمد مهدیزاده، مدافع کهنه کار و قدیمی ملوان بندر انزلی در آستانه دربی حساس استان گیلان از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور از حساسیت این دیدار و تلاش و همدلی بازیکنان و مسئولان استانی در جهت بازگشت ملوان به لیگ برتر سخن گفت.

به گزارش پرسون، سید احمد مهدیزاده مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که سابقه حضور در تیم های مطرحی همچون سایپا، پیکان، راه آهن و ماشین سازی را دارد، در آستانه دربی حساس استان گیلان از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور در گفتگو با سرویس ورزشی پرسون گفت: امسال تمام بازی های تیم ملوان بندر انزلی مهم و حساس هستند و حکم فینال را برایمان دارند. چراکه ما بازیکنان و تمام مجموعه ملوان با همت و همدلی یکدیگر بدنبال صعود به لیگ برتر هستیم اما بازی های استانی همواره از حساسیت و جذابیت بیشتری برخوردار هستند و امیدواریم بتوانیم با برتری مقابل چوکا تالش دل هواداران ملوان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: شرایط کنونی من و مجموعه ملوان خوب است و قسمت شد تا دوباره به این تیم آمده و امیدورام بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم. فوتبال ورزش بی رحمی است و واقعا حیف است که تیم قدیمی و ریشه داری همچون ملوان بندر انزلی در لیگ برتر حضور نداشته باشد.

بازیکن سابق ماشین سازی در ارتباط با حمایت مسئولین استانی از تیم ملوان گفت: واقعا همه از مسئولین استانی گرفته تا مدیریت باشگاه و بازیکنان دست به دست هم داده و کمک کرده اند تا ملوان بتواند به لیگ برتر فوتبال کشور بازگردد و ما تمام تلاشمان را در این زمینه خواهیم کرد.

مهدیزاده در همین راستا افزود: مازیار زارع، سرمربی تیم و کادر فنی تمام انرژی و تمرکزشان را در راستای نتیجه گرفتن تیم گذاشته اند و زحمات فراوانی می کشند و ما بازیکنان هم امیدواریم بتوانیم با بهترین عملکرد قدردان زحماتشان باشیم. من شخصا روزهای خوبی را در این تیم گذرانده ام و ما ملوان هستیم و ملوان همیشه تیم مدعی و قدرتمندی بوده است و باز هم امیدوارم فصل آینده بتوانیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

مدافع سابق صبای قم در ادامه به تفاوت لیگ های دسته پایین تر فوتبال در کشور اشاره کرد و گفت: به نظر من در شرایط کنونی سطح لیگ های مختلف در کشورمان به یکدیگر نزدیک شده است و بازیکنان از لحاظ فنی تفاوت چندانی باهم ندارند. زیرساخت های باشگاهی نیز در حال تکامل هستند و امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که شاهد یکدست شدن فوتبال باشگاهی در تمام لیگ ها باشیم.

مهدیزاده که سابقه بازی در سایپا و همکاری با علی دایی را در کارنامه ورزشی خود دارد، از علاقه اش به آقای گل فوتبال جهان سخن گفت و ادامه داد : آقای دایی اسطوره فوتبال ایران است و تمام بازیکنان فوتبال کشورمان آرزوی همکاری با چنین شخصیتی را دارند. واقعا حیف است که جای بزرگانی همچون آقای دایی در فوتبال ما خالی باشد و امیدوارم افتخار شاگردی آقای دایی دوباره نصیبم شود.


بیشتر بخوانید؛

منتفی شدن حضور علی دایی در تراکتور​

اسکوچیچ نیمکت نشینان را دعوت نمی کند


وی در همین راستا گفت: پست اصلی من در زمین فوتبال دفاع راست است و همیشه سعی کرده ام چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ شخصیتی از آقای مهدی مهدوی کیا الگوبرداری کنم و لازم به ذکر است که بگویم تیم مورد علاقه من هم بارسلوناست.

بازیکن سابق پیکان در ارتباط با شیوع ویروس کرونا و تاثیر بر دنیای فوتبال نیز گفت: متاسفانه الان شرایط به گونه ای شده است که با شیوع این ویروس تماشاگران نمی توانند در ورزشگاه ها حضور یابند و همین امر از لذت و هیجان فوتبال کاسته است. چراکه تمام دنیا درگیر مقابله با این ویروس شده اند و بسیاری از مردم عزیزانشان را از دست داده اند و بسیاری نیز هنوز درگیر آن هستند.

مهدیزاده ادامه داد: واقعا این ویروس از هر لحاظ زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است و شرایط اقتصادی سختی را برای خانواده ها رقم زده است . بعنوان فردی که در ایران زندگی می کنم، از دولت درخواست همکاری دارم و از مردم عزیزمان نیز درخواست می کنم تا ویروس کرونا را جدی بگیرند و امیدورام هرچه زودتر با کمک یکدیگر از شر این ویروس رها شویم و شرایط به حالت معمولی بازگردد و همگی بتوانیم نفسی به راحتی بکشیم.

بازیکن سابق راه آهن در ادامه صحبت هایش به شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحالم که سرمربی توانمند و دوست داشتنی همچون آقای اسکوچیچ سکان هدایت تیم ملی را برعهده دارند . من شاگرد ایشان بوده ام و میدانم که برایشان فرقی نمی کند که چه بازیکنی باشد و همواره بازیکنانی که در لیگ خوب کار کنند را به تیم ملی دعوت می کند.

وی افزود : آقای اسکوچیچ تیم جوانی را جمع کرده است و خوشحالم از اینکه از دوستان نزدیکم همچون شجاع خلیل زاده و علی قلی زاده هم در تیم حضور دارند. هدف موفقیت تیم ملی کشورمان است و امیدوام همواره پرچم تیم ملی کشورمان در همه زمینه ها بالا باشد.

سید احمد مهدیزاده در پایان گفت: از شما و رسانه محترمتان کمال تشکر را دارم و امیدوارم قوی سپید انزلی فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشد و ویروس منحوس کرونا نیز به زودی زود از بین برود.

گفتگو از محمدرضا طارمی

222117

مطالب مرتبط