برنامه مسابقات تیم های فوتبال استان در لیگ یک:

ملوان به دنبال صدر جدول، شهرداری بندرآستارا به دنبال پیروزی

ملوان بندر انزلی در هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته یک در حالی امروز به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می روند که امیدوارند با امتیاز از دست دادن تیم مس کرمان، صدر جدول را تصاحب کنند.
تصویر ملوان به دنبال صدر جدول، شهرداری بندرآستارا به دنبال پیروزی

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور از ساعت ۱۹ عصر امروز پنجشنبه آغاز می‌شود که تیم ملوان پس از مسجل کردن صعودش به لیگ برتر حالا به دنبال خواهد بود که با کسب عنوان قهرمانی پرونده لیگ دسته یک را برای خود ببندد.

در جریان این رقابتها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دومین بازی متوالی خارج از خانه باید رو در روی تیم سقوط کرده شاهین شهرداری بوشهر برود و شهرداری بندر آستارا نیز در دومین بازی متوالی خانگی خود مقابل تیم مس شهر بابک قرار خواهد گرفت.

با توجه به مسجل شدن صعود ملوان انزلی به لیگ برتر، این تیم تلاش می‌کند که مقام قهرمانی را نیز تصاحب کند که برای کسب این عنوان به طور حتم باید برابر شاهین شهرداری بوشهر به برتری برسد و منتظر لغزش تیم مس کرمان باشد تا ملوانان صدرنشین لیگ شوند و گام بلندی را برای کسب مقام قهرمانی بردارند.

همچنین تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده این استان نیز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول کشور باید به مصاف تیم مس شهربابک برود که به طور حتم با پیروزی در این دیدار، در جدول رده‌بندی چند پله صعود خواهد کرد.

399808