لیگ یک فوتبال کشور در ایستگاه پایانی:

مردم فوتبال دوست انزلی در انتظار جشن خیابانی

ملوان بندر انزلی پس از مسجل کردن صعود خود به لیگ برتر فوتبال، امروز در شهر انزلی تلاش می کنند تا با پیروزی در برابر حریف خود، قهرمانی لیگ دسته یک کشور را همراه با هواداران خود جشن بگیرند.
تصویر مردم فوتبال دوست انزلی در انتظار جشن خیابانی

به گزارش سایت خبری پرسون، در آخرین هفته رقابتهای لیگ دسته یک کشور ملوان بندرانزلی در یک دیدار خانگی مقابل تیم ویستاتوربین قرار می‌گیرد و تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان نیز باید در یک دیدار خارج از خانه رو در روی پارس جنوبی جم قرار گیرد.

ملوانان که ۲ هفته پیش صعود خود را به لیگ برتر مسجل کردند، با پیروزی در هفته پایانی این رقابتها نیز می توانند قهرمان شوند تا جشن صعود به لیگ برتر را با کسب مقام قهرمانی بر پا کنند و جشن باشکوهی را در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران به همراه طرفداران خود داشته باشند.

این نماینده فوتبال گیلان که در فصل جاری بازیهای قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته ، به همراه تیم مس کرمان جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرده و هم اینک با یک امتیاز اختلاف نسبت به این تیم ، در صدر جدول قرار دارد و با پیروزی برابر ویستاتوربین، قهرمانی فصل جاری لیگ دسته اول نیز، به نام ملوان ثبت خواهد شد.

البته این در حالی است که تیم مس کرمان در بازی پایانی خود در خرم آباد برابر خیبر به پیروزی برسد وگرنه اگر این تیم برابر خیبر متحمل شکست شود، ملوان حتی در صورت شکست برابر ویستاتوربین نیز قهرهان خواهد شد اما به طور حتم، طرفداران پرشور و پرشمار این تیم، از سپیدپوشان بندرانزلی فقط پیروزی می‌خواهند.

ایرنا

400236