نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

تروردانشمندان هسته‌ای؛ نشان از درماندگی دشمنان در مقابل پیشرفت‌های ایران

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشان از درماندگی اسرائیل و امریکا در مقابل پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدرضا دشتی اردکانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده به ملت ایران گفت: در 40 سال گذشته دشمنان انقلاب اسلامی ترورهای کوری را در دستور کار خود قرار دادند واین بار هم ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان به دست رژیم غاضب صهیونیستی رقم خورد اما دشمنان بدانند این ترورها هیچگونه خللی در راه و هدف ملت ایران وارد نخواهد کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ملت ما به درستی دریافتند که مذاکره با امریکا جز خسارت چیزی به دنبال ندارد اما متاسفانه برخی دولتمردان همچنان دل به مذاکره با امریکا و غرب بستند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف مسیر و راه اعتلای کشور را برای ما ترسیم کردند و دولتمردان ما نیز به بدعهدی‌ها و جنایت‌های آمریکائی ها واقف هستند و به خوبی می دانند که آمد و شد یک رئیس جمهور در آمریکا قرار نیست دشمنی آنان با ملت ایران را پایان بدهد.

دشتی با تاکید بر اینکه باید پاسخی قاطع و سریعی به این جنایت اسرائیل داده شود ابراز داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشان از درماندگی اسرائیل و امریکا در مقابل پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف دارد اما این اقدامات ملت ما را آگاه‌تر کرده و عزم آنان را برای پیشرفت کشور بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

222005