سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبر داد؛

تغییر شغل 4 هزار کارگر آسیب پذیر از کرونا

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: قریب به 4 هزار کارگر که دارای شغل های آسیب پذیر بوده اند از تسهیلاتی چون دورکاری و تغییر شغل بهره مند گردیدند.

یزد_ سایت خبری پرسون؛ نشست ویدئو کنفرانس ارائه آخرین اقدامات انجام گرفته از نحوه نظارت شورای هماهنگی بهداشتی بیمه شدگان استان ها در خصوص رعایت پروتکل های ابلاغی پیشگیری از شیوع کرونا در بنگاه های اقتصادی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای خانه بهداشت کارگری برگزار شد.

عماد تشکری در این نشست گفت: 205 کارگاه در سطح استان دارای خانه بهداشت کارگری است که کارشناسان بهداشت حرفه ای به حدود 36 هزار کارگر خدمات بهداشتی ارائه می دهند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اینکه تاکنون قریب به 27 هزار کارگر در زمینه ویروس منحوس کرونا غربالگری شده اند گفت: قریب به 4 هزار کارگر که دارای شغل های آسیب پذیر بوده اند از تسهیلاتی چون دورکاری و تغییر شغل بهره مند گردیدند.

تشکری در خصوص شناسایی کارگران دارای بیماری کرونا نیز گفت: از 23 فروردین ماه 931 فرد مشکوک به بیماری کرونا در واحدهای تولیدی شناسایی شده اند که تعداد 691 نفر مبتلای قطعی بوده و یک کارگر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده است و تعداد 898 نفر نیز گواهی بازگشت به کار دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: بیش از 33 هزار کارگر توسط خانه های بهداشت کارگری آموزش های لازم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را فرا گرفته اند.

تشکری اضافه نمود: در بسیاری از کارگاه های استان تب سنجی، ضدعفونی کردن محیط، اعطای ماسک و فاصله گذاری اجتماعی به نحو مطلوب انجام می شود.

وی در پایان از واحدهای تولیدی که یاری گر مراکز بهداشتی و درمانی مرکز استان و شهرستان بوده اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

209697

مطالب مرتبط