فرمانده انتظامی کردستان عنوان کرد:

جریمه 5441 خودروی متخلف در کردستان/کاهش 20 درصدی تردد خودرو در سطح استان

فرمانده انتظامی کردستان گفت: در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت ترددها، پنج هزار و ۴۴۱ خودروی متخلف و ناقض این طرح در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان از سوی ماموران پلیس راه و راهور جریمه شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون، ...سردار علی آزادی؛ فرمانده انتظامی کردستان با تاکید این خبر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از یکم آذرماه تا 30 آذرماه جاری بیش از 4737 خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۵۴۳ دستگاه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۶۱ دستگاه نیز یک میلیون تومانی جریمه شده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: البته ناگفته نماند که در ایام اعمال محدودیت های کرونایی در کردستان مردم این استان مشارکت و تعامل خوبی با نیروی انتظامی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و... داشتند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت:همچنین در ایام اعمال محدودیت های کرونایی به بیش از ۲۳ هزار و ۹۴۶ راننده نیز تذکر شفاهی داده شد و از ورود یا خروج از محدوده ۱۳ هزار و ۱۱۳ دستگاه خودروی غیر بومی به دیگر شهرهای استان جلوگیری گردید.

سردار آزادی بیان داشت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تاکنون، تردد در محورهای استان ۲۰ درصد کاهش یافته و انتظار می‌رود مردم و اصناف تا ریشه‌کنی ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را همواره رعایت کنند.


بیشتر بخوانید؛

شیوه جدید برای آموزش غیرحضوری رانندگی/ پبشنهاد جدید درباره خودروهای دارای جریمه میلیونی

جریمه 1329 خودرو در کردستان/ جلوگیری از ورود و خروج 1862 خودرو به شهرهای استان


فرمانده انتظامی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین در این مدت پلیس اماکن و ماموران انتظامی در شهرستان‌ها با گروه نظارت و بازرسی ستاد کرونا متشکل از فرمانداری‌ها، ادارات صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی از اول تا ۳۰ آذر به صورت مستمر از واحدهای صنفی بازدید کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۲ هزار و ۵۲۵۹ واحد صنفی استان به صورت مستمر بازدید شد که در نتیجه آن هفت هزار و ۴۶۵ واحد از سوی گروه‌ها اخطار شفاهی دریافت کردند و ۳۷۵ واحد نیز پلمب شد.

شفیعی ـ استان کردستان

226086