در روز اراک صورت گرفت:

کلنگ احداث بلک باکس در پارک شهر اراک به زمین زده شد

به مناسبت ۲۸ مهر ماه روز صدارت امیرکبیر که با نام روز اراک نامگذاری شده است، کلنگ احداث بلک باکس در پارک شهر اراک صبح امروز به زمین زده شد.
در روز اراک کلنگ زنی بلک باکس اراک با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک بر زمین زده شد.

مرکزی _ پرسون ؛ به مناسبت ۲۸ مهر ماه روز صدارت امیرکبیر که با نام روز اراک نامگذاری شده است، کلنگ احداث بلک باکس در پارک شهر اراک با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک بر زمین زده شد.
شهردار اراک در همین خصوص گفت: عملیات اجرایی ساخت بلک باکس، امروز به مناسب روز اراک در پارک شهر اراک آغاز شد.
محمدکریم شفیعی افزود: هنرمندان بویژه هنرمندان تئاتر در شهر اراک درخواست های بسیاری برای داشتن فضایی مناسب جهت اجرای نمایش و آموزش دارند.
وی ادامه داد: شهر اراک فضاهای زیادی دارد که می تواند در اختیار بخش های مختلف هنری و فرهنگی قرار گیرد و با توجه به اینکه هنرمندان تئاتر، فضای مناسبی برای اجرا و آموزش در اختیار نداشتند و بلک باکس و فضایی تیره و تاریک یکی از نیازهای آنها بود، شهرداری در جهت تامین این فضا پیشقدم شد.
وی بیان کرد: در این راستا مکانی به وسعت ۱۵۰۰ مترمربع در پارک شهر امروز کلنگ زنی شد.
شفیعی اضافه کرد: در حال حاضر بودجه ۳ میلیارد تومانی برای این پروژه پیش بینی شده است و تمایل داریم که سال آینده و درست در روز اراک، بلک باکس اراک جهت بهره برداری تحویل شود و در واقع با پیمانکار پروژه نیز این شرط گذاشته شده است و با توجه به تامین بودجه، مشکلی وجود نخواهد داشت.
شهردار کلانشهر اراک، مهمترین مسئله که باید مورد توجه قرار بگیرد را مسئله فرهنگی و هنری دانست و گفت: به همین دلیل مدیریت شهری به این مسائل توجه دارد و فضاهای موجود و مناسب در این زمینه، در اختیار بخش فرهنگی و هنری شهر قرار می گیرد تا توسعه فرهنگ و هنر اراک را شاهد باشیم.

208333

مطالب مرتبط