اخبار سیاسی ایران و جهان

در سرویس سیاسی آخرین و مهمترین خبرهای سیاست داخلی و خارجی را بدون در نظر گرفتن جبهه و جناح و به صورت کاملا بی طرف در حوزه های متنوعی چون رهبری، مجلس، دولت، احزاب، دفاعی و امنیتی و ... بخوانید.

مهمترین اخبار

رهبر معظم انقلاب گفتند: همه‌ ائمه بدون استثنا دنبال حاکمیت اسلامی بوده‌اند؛ منتها با شیوه‌های مختلف، در فصول مختلف، با روش‌ها و اهداف کوتاه‌مدت مختلف؛ [اما] هدف بلندمدت یکی بود.

پس از چند بار نامه‌نگاری رسمی با شورای نگهبان برای اعلام دلایل‌عدم احراز صلاحیت اینجانب در انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان رهبری، سرانجام نامه‌ی محرمانه‌ای به امضای دبیر این شورا؛ واصل شد؛ نامه‌ای که در واقع کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری و دولت تدبیر و امید و نه فقط شخص من بود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تحریم نتوانست ملت ایران را وادار به پذیرش تصمیمات آمریکایی‌ها کند، گفت: اگر در هر نقطه‌ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد، به آن واکنش نشان خواهیم داد.

رئیس سازمان سابق سنجش آموزش کشور از خروج این سازمان از نظارت وزارت علوم و اداره آن به صورت هیات‌امنایی و نیز تغییر نام آن از امروز خبر داد.

گروسی با اشاره به اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جزو توافق برجام نیست، طی سخنانی تحریک‌آمیز گفت: برجام بر اساس ظرفیت‌های فن آوری ایران در آن زمان منعقد شد. این موضوع مربوط به ۱۰ سال پیش است و سرعت غنی‌سازی ایران طی این مدت افزایش یافته