به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مصطفی زارع زاده جانشین کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای آماده سازی فضای برگزاری اجلاسیه گفت: کمیته فرهنگی به عنوان برگزار کننده مراسم نسبت به نصب ویدئو وال، بستن سن و تامین صوت و نور اقدام کرده است. ویدئو وال برنامه در ابعاد ۱۷ در ۹ متر تصویر امیرچقماق به عنوان نماد یزد را به تصویر کشید ، البته جلوه های ویژه بسیاری از جمله نمایش تصویر شهدا و آیات قرآن نیز بر روی تصویر طراحی شده بود
مصطفی زارع زاده افزود: مجموعه امیرچقماق برای برگزاری اجلاسیه انتخاب شده بود اما با توجه به شرایط جوی و اعمال محدودیتهایی ها در نوروز، طی جلسات مختلف، محل دائمی نمایشگاه های استان برای برگزاری اجلاسیه انتخاب شد که با توجه به اهمیت امیرچقماق به عنوان نماد یزد، این نماد در محل اجلاسیه تصویرسازی شد و ۴ ویدئو وال شامل ۳ عدد در سالن و یک عدد در فضای باز نمایشگاه نصب شد، تا این نماد را به تصویر بکشد.
وی ادامه داد: تصویرسازی با ویدئو وال برای کاهش هزینه ها انتخاب شد چرا که رویکرد کنگره در استان، کاهش هزینه برگزاری و صرف هزینه ها برای خدمات رسانی و محرومیت زدایی بود، بنا به گفته مسئولان کشوری برگزاری کنگره یزد به این شیوه، کار را برای کشور دشوار کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از دیگر اقدامات سازمان برای برگزاری اجلاسیه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد به فضاسازی محل برگزاری اجلاسیه اشاره کرد و گفت: حضور حداقلی در محل برگزاری اجلاسیه پیش بینی و دسترسی فضای مجازی فراهم شد و در مجموع ۴ هزار صندلی در سالن چیده شده که برای رعایت فاصله اجتماعی، صندلی ها به صورت یک در میان به عکس ۴ هزار شهید استان مزین شدند ۵۰۰ صندلی هم در فضای باز نمایشگاه در نظر گرفته شد.
انتهای پیام/