بحث روز

وزیر امور خارجه دولت دوازدهم گفت: حضور در انتخابات فارغ از نتیجه برای ایران و مقاومت ایران برابر فشارهای جهانی و تحریم‌ها؛ برای این است که هیچکس یک ایرانی را تهدید نکند، رای بدهیم.

سعید جلیلی در برنامه بدون تعارف اظهار کرد: عرصه ریاست جمهوری، جدی و بدون تعارف است. شرایط کشور ایجاب می کند که کشور جهش داشته باشد و لازمه آن داشتن برنامه و هدف گذاری است.

عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما می‌دانیم نباید وعده‌های دروغین داد، تأکید کرد: انتخابات نباید بر اساس امیدهای دروغین باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توصیه مهم رهبری انقلاب به نامزدهای انتخابات مبنی بر اینکه «نباید بگونه‌ای صحبت کنند که دشمن خوشحال شود» تاکید کرد: وقتی حضرت آقا فرمودند، نامزدها حتماً باید رعایت کنند.

قائم مقام ستاد نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قالیباف مدیری توانمند است و مدیریت او در شهر تهران نمونه از فعالیت اجرایی و هنرمندانه در پایتخت است که باید در سطح کلان کشوری تکرار شود.

رعایت اخلاق در تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری و حتی خلق و ارائه مدلی شایسته از اخلاق انتخاباتی در جمهوری اسلامی ایران موضوعی است که هم جامعه و افکار عمومی بر آن تاکید می‌کنند و هم کارشناسان و صاحب‌نظران بر این نکته به عنوان یک ضرورت، اتفاق نظر دارند.چراکه جامعه ما به واسطه آموزه‌های دینی و همچنین منش ملی، بیش از جوامع دیگر بر اصول اخلاقی تاکید می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان:

کسانی که می‌خواهند نقد کنند باید منصفانه عمل کنند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان با اشاره به توصیه‌های اخیر رهبری انقلاب به کاندیداهای ریاست‌جمهوری، گفت: توصیه‌ای که مطرح شده، خطاب به همه کاندیداهاست؛ هم کسانی که می‌خواهند نقد کنند باید منصفانه عمل کنند و هم آنان که دربرابر این انتقاد قرار می‌گیرند، آن نقد را نقد به نظام ندانند.

پزشکیان گفت: این که مردم تصور کنند من تافته جدابافته‌ای هستم برای من سخت است، من جزو همین مردم هستم. از استقبال مردم شرمنده‌ام. با هم می‌توانیم مملکت را درست کنیم و افتخارات گذشته را برگردانیم.

مردم با چشمان تیزبین از مرحله اول مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری عبور کردند و حالا با دقت دومین مناظره ریاست جمهوری را که از دقایقی پیش آغاز گردید به تماشا نشسته اند. سایت مستقل خبری پرسون به لحظه آنچه در دومین مناظره خواهد گذشت را گزارش و منعکس خواهد کرد./ این گزارش به روز رسانی می شود
فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیر حزب اعتماد ملی فارس گفت: ما به عنوان اصلاح طلب معتقدیم که سرنوشت مردم تنها پای صندوق رای رقم می‌خورد و هیچ روشی دیگری وجود ندارد.