رسانه‌های دیگر

اظهارات جلیل رحیمی جهان‌آبادی درحالی در چند روز گذشته ادامه داشته است که انتظار می‌رود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برخورد مناسب و درخوری با این نماینده انجام دهد تا به او یادآوری شود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است و نباید علیه مردم خود شمشیر به‌دست بگیرد‌!
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فضای مجازی، یک دهه رهبر انقلاب اسلامی تاکید داشتند و فرمودند اگر غفلت کنید، تبدیل به قتلگاه خواهد شد. حاصل یک دهه رها شدگی فضای مجازی، یک تأثیر شگرف در حوزه سبک زندگی افراد و انحرافات جدی در مسیر فرهنگی جمهوری اسلامی بود. ما وقتی کار را آغاز کردیم، بنا بر آن داشتیم که در حوزه‌های مختلف، ریل گذاری‌ها و جهت گیری‌ها به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب تغییر کند.
2 سال دیگر کشف حجاب و برهنگی به کجا می‌رسد؟ در بلندمدت سرانجام کار چه خواهد شد؟ عده‌ای با نگاهی به روند دهه‌های اخیر معتقدند وضعیت به‌صورت روزافزون به سمت برهنگی بیشتر می‌رود. شواهد تاریخی کشورهای دیگر حرفشان را تایید می‌کند.
روزنامه کیهان با اشاره به حضور سید محمد خاتمی در مراسم ترحیم آیت الله حسن صانعی به انتقاد تند از تفسیر رسانه ای عکس هم‌نشیی خاتمی با چهره های سیاسی اصولگرا پرداخت
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
طبق مدارک موجود، حسین رونقی طی پروژه‌ای کثیف و دروغین، با سوءاستفاده از اعتماد دیگران از طریق حساب‌های خانواده و نزدیکانش، حداقل ۳ میلیارد تومان پول دریافت کرده است.
در پی مصاحبه مدیر مسئول کیهان با خبرگزاری فارس که با عنوان «توصیه‌ای برادرانه به خانم خزعلی» منتشر شده بود، روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری جوابیه‌ای منتشر و حسین شریعتمداری نیز توضیحاتی ارائه کرد.
ایرنا نوشت: در لایحه حجاب تنظیم شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس که اکنون در کمیسیون قضایی در حال بررسی است برای مجازات سلبریتی‌های هنجارشکن موارد متعددی مانند جزای نقدی تا ۱۰ درصد کل دارایی و تا ۱۵ سال محرومیت از فعالیت شغلی در نظر گرفته شده است. براین اساس اگر کل دارایی یک سلبریتی هنجار شکن یا مروج ولنگاری ۱۰۰ میلیارد تومان باشد تا ۱۰ درصد آن یعنی ۱۰ میلیارد تومان به عنوان جریمه خودکار از حساب سلبریتی خاطی کسر می‌شود.
علی اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفته که با توجه به مجموعه شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی فرصت خوب و مناسبی است که یک گفت‌و‌گوی همه‌جانبه سیاسی با غرب اعم از اروپا و آمریکا داشته باشیم.
جماران به نقل از عبدالحسین خسروپناه نوشت:« در دنیا و در همه کشورها مثل آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی و چین از فیلترینگ استفاده می‌کنند و هیچ کشوری در دنیا سراغ نداریم که از فیلترینگ استفاده نکند.»