رسانه‌های دیگر

فائزه از بنیانگذاران حزب کارگزاران و دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی است و برای کارگزاران سخت است که در این سطح، از خط محافظه‌کاری عبور کند. اما او عضو شورای مرکزی حزب هم است و تا چه زمانی می‌توان این روال کج‌دار و مریز را در موردش ادامه داد؟
اکنون و در شرایطی که مواجهه افراد با مقوله حجاب، بیشتر از آنکه برخاسته از فرهنگ و علقه‌های اعتقادی شخصی باشد، به نمودی کژ برای ابراز عقاید سیاسی تبدیل شده ، اظهارنظرهای معوج پیرامون پوشش، بر گسترش ناهنجاری‌ها می‌افزاید.
اصلاح‌طلبان از دوم‌خرداد سال 1376 بدین‌سو مبنای نظری هماورد خود با رقیب را براساس دوگانه‌هایی نظیر دموکراسی و اقتدارگرایی، مشروعیت مردمی و مشروعیت دینی، جامعه مدنی و جامعه توده‌ای و... شکل داده‌اند.
مهدی تاج این روزها کار کردن را کنار گذاشته و فقط حرف می‌زند. فرقی هم نمی‌کند کجا باشد. او یا از تریبون برنامه‌های من‌درآوردی فدراسیون فوتبال استفاده می‌کند یا منتظر می‌ماند تا بعد از این برنامه‌های بی‌فایده در جمع خبرنگاران حرف بزند، یا اینکه در اقدامی جالب توجه هر دو را با هم انتخاب می‌کند، یعنی هم سخنرانی می‌کند و هم در جمع خبرنگاران حرف می‌زند.
به یاد داشته باشیم که در یکی از سفرهای ناصرالدین‌شاه دوربین عکاسی که پدیده‌ای جدید بود، وارد ایران شد، درحالی‌که در سفر رئیسی به آفریقا تنها هزینه و تعهدات بی‌نتیجه بر ایران تحمیل شد.
اعتماد نوشت: کاهش تراز دریاچه و رسیدن آن به پایین‌ترین اندازه در ۶۰ ساله گذشته براساس این پژوهش تازه درحالی است که همین دو هفته پیش و در ۱۳ تیر امسال دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه که حالا استاندار آذربایجان غربی است، گفته بود که «بسیاری از تالاب‌هایی که سالیان سال خشک شده بود احیا شد و نشاط اجتماعی خوبی را شاهد هستیم.»
فکر نکنید صبر مردم بی‌پایان است. از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند. اگر به رسالت دینی و قانونی خود که خدمت به محرومین و اجرای عدالت است عمل نمی‌کنید، لااقل برای بقاء خودتان و حکمرانی‌تان فکری بکنید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ایران در مورد تمامیت ارضی شوخی ندارد، گفت: جدای از اینکه چه دولتی بر سر کار هست، کشورهای دیگر باید بدانند که ایران هشت سال جنگید تا یک متر از خاکش در اختیار صدام دشمن قرار نگیرد که بحمدالله موفق هم شد و چنین اجازه‌ای را نداد. اما مسأله‌ای که باید به آن توجه کرد بحث این است که باید ایران قوی در سیاست خارجی فعال شود، موقعیتش در جامعه بین‌الملل ارتقا پیدا کند و بعد با گسترش روابط با کشورها و صحبت کردن مشکلات را حل کند.
ماجرای اصابت گلوله به سر نماینده مجلس

ممیزی‌های شگفت‌انگیز در دوران میرسلیم

میرسلیم این روزها در شبکه‌های اجتماعی در اوج است؛ هر صفحه‌ای که باز می‌شود، این نماینده مجلس در حال گفتن جمله معروف «لندکروز با پژو 206 تفاوتی ندارد» است؛ سخنانی که در یک برنامه زنده تلویزیونی بیان کرد و پس از چند روز، از مجری و تهیه‌کننده و میهمان دیگر برنامه که او هم یک نماینده مجلس است، شکایت کرد.