رسانه‌های دیگر

اغلب افراد در برابر مشکلات و سختی‌های زندگی دوست دارند آسان‌ترین راه را برای انتخاب کنند و از مشکلات، مردم و زندگی فرار می‌کنند. در حالی که فرار از مشکلات چیزی از استرس و اضطراب شما کم نمی‌کند و باید مشکل را ریشه‌ای حل کرد تا به ما آرامش بیشتری رسید.
به نظر می‌رسد جریانی که تنها بخشی از آن را با نام جبهه پایداری می‌شناسیم در حال یک تسویه و خالص‌سازی درونی جدی از طرق مختلف است؛ برچسب صورتی برای نیرو‌هایی است که همگام با دیدگاه‌های پایداری‌ها یا طیف‌هایی تندروتر از پایداری‌ها قدم برندارند.
اظهارات روز گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره «قیمت‌گذاری خودرو» جدا از اینکه سیگنال افزایش قریب‌الوقوع قیمت کارخانه‌ای خودروها را ارسال کرده، به‌نوعی سند جدید احتکار خودروسازان نیز محسوب می‌شود.
ازدواج دانه‌ای است که با آبیاری و نگهداری و مراقبت مستمر تبدیل به درخت تنومند خوشبختی زندگی مشترک می‌شود. اما گاهی اختلافات پیش پا افتاده جلوی رشد و سلامت این درخت را می‌گیرد؛ دکتر «فاطمه فروزش یکتا» برایمان از راهکارهای حل این اختلافات هنگام عصبانیت می‌گوید.
محسن پاک‌آیین، سفیر سابق ایران در جمهوری آذربایجان معتقد است عملیات نظامی باکو با عدم حمایت ارمنستان از جمهوری‌خودخوانده قره‌باغ احتمالا به اهدافش خواهد رسید.
گزارشی از حواشی سفر رونالدو به تهران

یک استقبال و حواشی مجازی آن / هوادار را باید سرزنش کرد؟!

بین تمام هیاهو و همهمه هایی که نسبت به حضور «رونالدو»؛ فوتبالیست اصالتاً پرتغالی و کاپیتان «النصر» عربستان سعودی در ایران در فضای مجازی پر شد، نکته ای جالب اما جای تأمل، مکث و خوشبینی دارد. اینکه امروز به «هویت» و «عزت» ملّی مان حساس تر از قبل هستیم...
میرلوحی، وکیل الهه محمدی گفت: «صراحتاً می‌گویم که هیچ مصداق یا مستنداتی از اینکه خانم الهه محمدی با دولت آمریکا همکاری داشته، در پرونده وجود ندارد.» همچنین برهانپور وکیل نیلوفر حامدی گفت: «درباره خانم حامدی هم همینطور است. هیچ مصداقی یا دلایل و مدارکی از همکاری ایشان با دولت آمریکا در پرونده نیست.»
المانیتور همزمان با سفر رئیس جمهور به نیویورک گزارش داد:

آیا تبادل زندانیان می‌تواند گشایشی جدیدی برای دیپلماسی ایجاد کند؟

ایالات متحده احتمالا از شرکای اروپایی خود می خواهد که به منظور گرفتن امتیازهای بیشتر از ایران، فشار بر این کشور به دلیل آنچه حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین می خواند را ادامه دهد. همزمان ممکن است تهدید به فعالسازی مکانیسم ماشه نیز بیش از پیش مطرح شود.
کوچ پزشکان عمومی و حتی متخصصان به مشاغل دیگر از جمله خدمات زیبایی و خرید و فروش املاک و بساز و بفروشی و... چند سالی است که به سرخط خبرهای جامعه پزشکی تبدیل شده است و کارشناسان، خالی شدن کشور از نیروی پزشکی را بحرانی جدی می‌دانند.
یک سال از مرگ غم انگیز مهسا امینی گذشت و علی‌رغم پرداخت هزینه‌های زیاد، کشور به توفیقات امید بخش اقتصادی و بین‌المللی رسیده و آتش فتنه، مخالفین را به خاکریزهای خودشان برگرداند.
برخی بیماران، گاهی از کیفیت دارو و شرایط غیربهداشتی آنها گلایه دارند. گلایه‌هایی که البته نمی‌دانند کجا باید مطرح کنند یا از چه طریقی پیگیر شکایت‌شان از دارویی باشند که به عنوان مثال ممکن است حاوی یک شیء خارجی باشد.
توافق اخیر میان ایران و آمریکا به‌منظور تبادل‌زندانیان و به‌دنبال آن، آزادسازی منابع مسدود شده ایران در برخی کشورها، که گفته می‌شود به‌زودی اجرایی خواهد شد؛ گمانه‌زنی‌های تازه‌ای را درباره چشم‌انداز گفت‌وگوهای برجامی به‌دنبال داشته‌است.
غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: طبیعتاً خبرگان رهبری برای مسائل عادی و روزمره جامعه، دستور کار قانونی بر عهده ندارند؛ گرچه دغدغه دارند چراکه منتخب مردم هستند و باید از جریان عموم مُطّلع باشند و با مردم همراهی و همنوایی نشان بدهند و اگر مردم مشکلاتی دارند، آن‌ها را بشنوند و این مشکلات را به مسئولان امر تذکر بدهند و پیگیری کنند. این نقش‌ها البته برای مجلس خبرگان، نقش‌های فرعی است. نقش اصلی این است که بر بقای شرایط در ولی‌فقیه نظارت کنند و اگر شرایط در ولی‌فقیه همچنان پایدار است، حمایت و برای مردم تبیین کنند و اگر هجمه‌ای به ولی‌فقیه می‌شود، در موضع سپر قرار بگیرند.
سید علی سقاییان، سفیر سابق ایران در جمهوری ارمنستان معتقد است ایران طی دو سال گذشته توانسته‌جایگاه خود را در مسأله قفقاز ارتقا دهد. نکته مهم برای کشورهای دیگر هم این است که ایران کشوری است که هم با جمهوری آذربایجان و هم با جمهوری ارمنستان مرز مشترک دارد و بدون در نظر گرفتن نگاه و نظرات ایران امکان حل و فصل مناقشه وجود ندارد.
نماینده روسیه در سازمان‎های بین ‎المللی:

جلسه شورای حکام بدون صدور قطعنامه درباره ایران برگزار می شود

نماینده روسیه در سازمان‎های بین‎ المللی در آستانه نشست شورای حکام آژانس ضمن تاکید بر این موضوع که جایگزینی واقعی برای برجام وجود ندارد می‎گوید که تجربه نشان می‌دهد تلاش برای تصویب قطعنامه‌های ضدایرانی در شورای حکام هیچ‌گاه معنای عملی نداشته و نخواهد داشت.
حدود چندین سال است که امکان انتشار آگهی دستگاه‌های دولتی در خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری فراهم شده است. در این رابطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورالعمل اجرایی تهیه و ابلاغ کرده است.