مد و زیبایی

مهمترین اخبار

میزان استفاده از کرم های آرایشی و درمانی به نوع کرم و نیازهای شما بستگی دارد اما برای هر نوع کرم مقدار مشخصی وجود دارد که باید استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
یکی از مشکلات پوستی که همۀ خانم‌ها را کلافه کرده، لک‌هایی هستند که به‌مرور زمان و با افزایش سن ایجاد شده یا جای جوش‌هایی هستند که حالا به لکی تیره تبدیل شده است. از بین بردن این لک‌ها دشوار و گاهی غیرممکن است، بنابراین خانم‌ها به‌‌دنبال راه‌حلی هستند تا آن‌ها را بپوشانند.
آفتاب گرفتن بدون آسیب در این مقاله به طریق‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد، از جمله روش‌های محافظت پوست در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش و نکات مهم برای حفظ سلامتی در تعامل با نور خورشید.
رفتن به سالن‌های زیبایی برای مانیکور و پدیکور ممکن است همیشه امکان‌پذیر نباشد. خبر خوب این است که نیازی نیست هر ماه پولتان را صرف رسیدگی به ناخن‌ها در سالن زیبایی کنید.
در این مقاله، با انواع دامن و نحوه پوشیدن آن آشنا می شوید. دامن یکی از پرطرفدارترین لباس های زنانه است که در انواع مدل ها و طرح ها و با جنس های مختلف در دسترس است. دامن ها می توانند برای موقعیت های رسمی، نیمه رسمی و غیررسمی مناسب باشند و به شما کمک می کنند تا استایل های متنوعی را ایجاد کنید.
هر چند انتخاب رنگ لباس یک امر سلیقه ای است و به شخصیت افراد برمی گردد اما به این دلیل که رنگ ها در پوشش ما و اطرافیان مان اثر غیر قابل انکاری می گذارد، باید در انتخاب رنگ لباس دقت کرد و هرگز برخی از رنگ ها را با یکدیگر نپوشید.
در جهان زیبایی و مراقبت از پوست، تکنیک‌های متنوعی برای اصلاح یا حذف یا ریموو تتوی ابرو وجود دارد. تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین روش می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به خصوص هنگامی که پای بهبود ظاهر و رنگ پوست در میان است.
یکی از راه‌های خانگی برای از بین بردن جوش صورت که سال‌ها است دهان‌به‌دهان در بین افراد می‌چرخد، استفاده از خمیردندان روی آن‌ها است. اما آیا واقعا استفاده از خمیردندان برای از بین بردن جوش صورت موثر است؟
روغن کرچک یک روغن گیاهی با فرمول منحصر به فرد است که از لوبیا کرچک استخراج می شود.خواص برجسته آن عبارتند از مرطوب کنندگی و ضدالتهابی بسیار بالا که آن را به انتخابی محبوب برای بسیاری از مصارف تبدیل کرده است.
در جست‌وجوی زیبایی، اغلب آرایش کردن را به عنوان ابزاری برای افزایش ویژگی‌های صورت خود می‌پذیریم. با این حال، مهم است که بدانیم برخی از عادات آرایشی، می‌توانند عواقب ناخواسته‌ای بر سلامت ما داشته باشند.

پوست انسان انواع مختلف دارد که هر کدام ویژگی‌ها و نیازهای خاص خود را دارند. این تقسیم‌بندی بر پایه میزان تولید چربی توسط غدد چربی پوست انجام می‌شود. فارغ از اینکه پوست شما خشک، چرب، مختلط، یا حساس است، مهم است که یک برنامه روزانه برای مراقبت از پوست خود تعریف و به طور منظم از آن پیروی کنید.
یکی از دغدغه‌های آقایانی که کمی اضافه‌وزن دارند و چاق هستند این است که چگونه خوش استایل به نظر بیایند. از پرکاربردترین لباس‌هایی که یک آقای خوش پوش باید حداقل یک دست از آن را در کمد لباس‌هایش داشته باشد و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کند، کت و شلوار مردانه است.
استفاده از نرم‌کننده مو باعث آبرسانی به آنها شده و از فر یا گرده خوردن آنها جلوگیری می‌کند. اینکار به شانه کردن راحت موها نیز کمک می‌کند. نرم‌کننده مو همچنین یک لایه براق به موها اضافه کرده و موها را به‌صورت عمقی آبرسانی و نرم می‌کند.
رطوبت‌رسانی به پوست سر، شستن موها با شامپوهای ضدشوره، محدودکردن استفاده از محصولات آرایشی مو و کنترل استرس می‌تواند به درمان و کنترل شوره سر کمک قابل توجهی کند.
در این مقاله، با راهنمای ست کردن کفش سفید آشنا می شوید. کفش های سفید به یکی از لوازم اصلی کمد لباس تبدیل شده اند و گزینه ای همه کاره و شیک برای مناسبت های مختلف ارائه می دهند. اما تسلط بر هنر تطبیق آنها می تواند دشوار باشد.