موفقیت

این نکته مهم است بدانید که همکاران و مدیران شما به حرف‌هایتان و به هر کلمه‌ای که در محل کار خود به زبان می‌آورید، توجه می‌کنند؛ بنابراین همیشه پیش از حرف‌زدن فکر کنید.
هنگامی که مشاوران مالی با همکاران جدیدی که پیشینه سوءرفتار دارند مواجه می‌شوند، ۳۷درصد احتمال بیشتری وجود دارد که خود مرتکب سوءرفتار شوند. این نتیجه نشان می‌دهد این‌گونه رفتار‌های ناشایست ضریب اجتماعی ۵۹/ ۱ دارد- به این معنا که به‌طور متوسط هر مورد از آن‌ها منجر به افزایش ۵۹/ ۰ موارد مشابه از طریق تاثیرات همسانی می‌شود.
در دنیای امروزی همه به دنبال قدرت بیشتر هستند، خانم هاام از این قائده مستثنا نیستند؛ اما برای قدرت بیشتر لازم است یک سری ویژگی هارا در خودشان تقویت کنند.
قبل از اعلام استعفا به چیزهایی که می‌خواهید بگویید فکر کنید. از قبل به این موضوعات فکر کنید: می‌خواهی چقدر درباره علت‌های استعفایت توضیح دهی؟ از زمان اعلام این خبر، تا چه مدت در شرکت خواهی ماند؟ اگر مدیرت برای منصرف کردنت از استعفا پیشنهاد جایگزینی به تو داد، چه پاسخی خواهی داد؟
ارتباط غیر کلامی یک شکل ارتباط است که برقراری ارتباطات و انتقال اطلاعات را بدون استفاده از کلمات و زبان صورت می‌دهد. این نوع ارتباط شامل عواملی مانند اشاره‌ها، حرکات بدنی، اصطلاحات صورتی و عملکرد‌های غیر کلامی است. در این مقاله، به بررسی ارتباط غیر کلامی و اهمیت آن خواهیم پرداخت.
بهترین نکته در مورد پذیرش بی‌حوصلگی این است که لازم نیست کار خاصی انجام دهید. به فکر فعالیت‌های منظم و برنامه‌ریزی‌شده یا اسباب‌بازی‌های پیشرفته نباشید و هر نوع وسیله الکترونیکی را کنار بگذارید.
آیا اغلب اوقات از بی‌پولی گله دارید؟ به هر طبقه‌ی اقتصادی که تعلق داشته باشید با هر میزان ثروت و درآمد، اگر نتوانید عاقلانه پول خرج کنید همیشه با این معضل مواجه خواهید شد. از طرفی هر چقدر هم وضع مالی‌تان خراب باشد، کافی است بدانید چگونه مخارج‌تان را با درآمدتان تنظیم کنید تا از پولی که دارید درست استفاده کنید و کمتر با بی‌پولی مواجه شوید.
اگر به فکر بهبود زندگی خود هستید بهتر است با کار‌های کوچک شروع کنید. تغییر شغل و محل زندگی خود شاید وسوسه انگیز به نظر برسد، اما به شرط اینکه پول زیادی در اختیار داشته باشیم. در غیر اینصورت باید به سراغ بخش‌هایی از زندگی خود برویم که توان تغییر آن‌ها را داریم.
کمبود روحیه کارمندان و عدم انگیزه در آن‌ها منجر به کاهش بهره وری، ناتوانی در غلبه بر چالش ها، بی علاقگی و ارائه خدمات ضعیف به مشتریان خواهد شد. وقتی کارمندان انگیزه‌ای نداشته باشند، حداقل تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند یک روز کاری را پشت سر بگذارند.
کیوهین و یتس هر دو تاکید می‌کنند که در بریتانیا و آمریکا اختلافات سیاسی به شکاف‌های قبیله‌ای تبدیل شده اند. حامیان و مخالفان برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) در خوشه‌های مجزا زندگی می‌کنند. جمهوری خواهان و دموکرات‌ها همدیگر را به مثابه افرادی بد می‌بینند و نه به عنوان آمریکایی‌هایی که عقایدشان متفاوت است. این طرف‌های متضاد با یکدیگر غریبه شده اند.
سعی کنید کمی متنوع شوید. زندگی ساعت‌وار شما را خموده و خسته می‌کند. کمی هیجان‌های مثبت را به زندگی خود جذب کنید. همیشه نوشیدن یک چای با یک دوست خوب می‌تواند ما را سر ذوق بیاورد. حتی می‌توان برای نجات از روزمرگی، کار‌های ساده‌تری انجام داد. قدم بزنید. به یک رستوران شیک بروید.
۴ راهکار برای رهبری موفق کسب و کار؛

چگونه وفاداری کارکنان را به یک شرکت افزایش دهیم؟

رهبری موفق برای هدایت یک کسب و کار امری حیاتی است. وفاداری کارکنان به شرکت، به اندازه وفاداری مشتریان به محصول و برند شرکت اهمیت دارد و ضروری است.
راه‌های امتحان‌شده و مورد اطمینان زیادی برای تقویت حافظه وجود دارد که چندتایی از آن‌ها چندین دهه است که مورد استفاده‌اند. اما دانشمندان این روز‌ها چه توصیه‌هایی دارند؟ تحقیقات زیادی باید انجام شود که معلوم شود کدام راه‌ها از همه بهترند، اما جدیدترین تحقیقات در رابطه با این تکنیک‌ها چه می‌گویند؟
سازمان آگهی های پرسون