انتخابات

البته این نظرسنجی‌ گرچه تصوری دقیق‌تر از تصورات ما از رفتار انتخاباتی مردم ارایه می‌کند، ولی همه کمابیش می‌دانستند که وضع مشارکت اصلا مطلوب نیست.
مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: در قانون جدید انتخابات، امکانات عمومی با رعایت عدالت در اختیار همه نامزدها قرار می‌گیرد و مجموعه‌های دولتی و عمومی، بدون سوگیری موظف به همکاری هستند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری هنوز در شورای نگهبان آغاز نشده است، همچنین بررسی صلاحیت های نامزدهای مجلس شورای اسلامی نیز در مرحله نظارت استانی است.
دشمن در پی بی‌ثبات‌سازی، نرمال‌سازی و مهار ایران مقتدر است و شواهد حاکی است مدعیان اصلاحات در دولت روحانی با تحریف‌گری و اخلال در مدیریت کشور همین هدف را دنبال می‌کرده‌اند.
نماینده مردم فریدونشهر در مجلس با بیان اینکه کسانی که مردم را از انتخابات ناامید می‌کنند در جبهه دشمن جانفشانی می‌کنند،گفت: هرکس در هر کجا و به هر شکل امروز موجب اختلاف می‌شود هدفی جز کاهش مشارکت در انتخابات و همصدایی با دشمن ندارد.
روزنامه سازندگی نوشت: وزیر کشور متهم اول ردصلاحیت‌ها هستند اما وحیدی دیروز با رد این اظهارات درباره ردصلاحیت افراد توسط هیات‌های اجرایی گفت: هیات‌های اجرایی مطابق قانون مستقل عمل کرده و بر اساس نظرات مراجع پنج‌گانه تصمیم‌گیری می‌کنند.
«کمال‌الدین پیرموذن»، اصلاح‌طلب و کاندیدای انتخابات هم در تحلیلی به ائتلاف‌های احتمالی برای انتخابات اسفند ماه پرداخته و به آرمان امروز گفته؛ «باتوجه به پیش‌بینی‌های انجام شده ائتلافی با حضور «اعتدالیون» «اصلاح‌طلبان» و «اصولگرایان معتدل» تشکیل خواهد و در آرایشی که با حضور چهره‌های شناخته شده‌ هستند وارد میدان خواهیم شد.
انتظار می‌رفت اصلاح‌طلبانی که به گفته خودشان دست خود را از دولت‌ روحانی کوتاه می‌دیدند و ناکام از قدرت، صرفاً بدنامی حمایت از روحانی را یدک می‌کشند، دیگر در هیچ ائتلافی با او شرکت نکنند.
اصلاح‌طلبان به انتخابات و نهادهای ذی‌صلاح در جریان انتخابات حمله می‌کنند تا سرپوشی بر بی‌اعتباری خود بگذارند.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای پیگیری امور حوزه‌های انتخابیه را از شمول جرایم و مجازات پیش‌بینی شده در یکی از مواد قانون انتخابات مجلس مستثنی کردند.
دکتر مسعود پزشکیان، دکتر محبوب حضرتی، اسماعیل گرامی‌مقدم محمد رضا خبار، غلامرضا نوری قزلجه، علیرضا بیگی، جلال محمود‌زاده علیرضا منادی، جلیل رحیمی جهان‌آبادی، محمد علی نمازی و معین‌الدین ‌سعیدی از جمله چهره‌های معروفی هستند که رد صلاحیت ‌شده‌اند.
سازمان آگهی های پرسون