فرماندار مشهد در جلسه علنی شورای شهرستان مشهد:

به دنبال انتخابات سالم هستیم/ مسئولیت ما حفاظت و حراست از رای مردم است

فرماندار مشهد مقدس گفت: یک انتخابات سالم میخواهیم؛ مهم نیست چه اتفاقی صورت میگیرد و چه افرادی از صندوق بیرون می آیند بلکه برای ما مهم حفاظت و حراست از رای مردم است.
تصویر به دنبال انتخابات سالم هستیم/ مسئولیت ما حفاظت و حراست از رای مردم است

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن داوری امروز با حضور در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد مقدس در تالار شهر اظهار داشت: عملکرد شورای شهرستان در زمینه توسعه خدمات پویا و متناسب با نیازهای مردم بوده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران خاص و غیرتی هستند خاطرنشان کرد: درزمانهایی که دشمن تصور می کرد مردم را نسبت به نظام و حاکمیت ناامید کرده، مردم با حضور پرشور خود در عرصه های اجتماعی و سیاسی سبب ایجاد بهت و تعجب برای دشمن شده اند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: انجام وظیفه توسط مسئولان می تواند بر کیفیت مشارکت مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی تاثیر بسزایی داشته باشد

داوری یادآور شد: در سطح شهرستان مشهد بیش از 600 کیلومتر مسیر خاکی وجود داشت که توانسته ایم درسالی که گذشت بیش از 100 کیلومتر ان را آسفالت و بهسازی کنیم.

وی با اشاره به تغیر ساختار ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان گفت: ایجاد کمیته مشارکت، کمیته نخبگانی، کمیته ارتباطات و کمیته اطلاع رسانی از جمله جدیدترین کمیته ها در ستاد انتخابات شهرستان مشهد مقدس است.

فرماندار مشهد با اشاره به توجه ویژه به حوزه نخبگان و جوانان در سطح شهرستان به خصوص روستاها گفت: با اسیب شناسی و بررسی های صورت گرفته در خصوص مراکز اخذ رای توانستیم با جانمایی جدید، حدود 20 درصد به تعداد شعب اخذ رای اضافه کنیم.

داوری بیان اینکه صبح امروز 26 جایگاه اخذ رای دیگر نیز مجوز خود را دریافت کردند گفت: تمامی نقاط اخذ رای در سطح شهرستان مشهد در نرم افزار نشان جایگذاری شده تا مردم بتوانند از نزدیک ترین شعب اخذ رای محل سکونت خود باخبر شوند.

وی تصریح کرد:یک انتخابات سالم میخواهیم؛ مهم نیست چه اتفاقی صورت میگیرد و چه افرادی از صندوق بیرون می آیند بلکه برای ما مهم جفاظت و حراست از رای مردم است.

فرماندار مشهد مقدس با اشاره به اینکه 527 نفر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات با یکدیگر رقابت می کنند گفت: مدیران اجرایی و ستادی در حوزه انتخابات تمام تلاش خود را برای این مهم به کار خواهند گرفت.

داوری با بیان اینکه در تعدادی از شعب شهرستان مشهد نماینده دانش آموز با عنوان آتیه ساز حضوردارد گفت: دانش آموزان باید در عرصه های اجتماعی حاضر شوند تا موضوعات را به صورت عینی مشاهده کنند.

وی با اشاره به افزایش سرعت اخذ رای در شعب گفت: به منظور افزایش سرعت در فرایند اخذ رای اعضای اصلی هر شعبه را از 7 نفر به 9 نفر افزایش داده ایم.

فرماندار مشهد مقدس با بیان اینکه همه ظرفیت های شهرستان پای کار آمده است عنوان کرد: شوراهای شهر، شهرداران، دهیاران، ادارات، هئیت های مذهبی، اصناف، مجموعه های صنعتی و کارگران پای کار آمده اند تا به اندازه وسع خود زمینه را برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم کنند.

وی با اشاره به علاقه خاص مردم به نظام و حاکمیت خاطرنشان کرد: در سال 1401 عملکرد بد ما سبب سواستفاده دشمن شد به شکلی که آنها تصور کردند مردم از انقلاب ناامید شده اند در صورتی که مشاهده کردند گلایه مردم از مسئولین است و با نظام مشکلی ندارند.

در این جلسه سید ابراهیم علیزاده رئیس شورای شهرستان مشهد مقدس با بیان اینکه در تمامی مقدمات برگزاری انتخابات نشانی از زحمات و تلاش فرماندار جهادی وجود دارد گفت: شور و نشاط برگزاری انتخابات در شهر ایجاد شده و زمینه برگزاری پرشور این جشن ملی در شهرستان مشهد فراهم است.

رئیس شورای شهرستان مشهد مقدس با تقدیر از اعضای شورای شهرستان بابت تلاش های بسیار در زمینه ایجاد فضای انتخابات در سطح شهرستان گفت: وظائف محوله به تمامی بخش های شهرستان با دقت و سرعت خوبی در حال تحقق است.

611258