انتخابات

استاندار تهران با اعلام خبر تأیید صلاحیت ۶۸ درصد نامز‌دها در استان، گفت: در این دوره از همه جناح‌های سیاسی تأیید صلاحیت داشته‌ایم.
جعفر طاهری با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات پرشور، گفت: حاکمیت قانون و مشارکت حداکثری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به عنوان دو کلیدواژه اثر گذار در انتخابات، زمینه ساز اقتدار نظام در عرصه های بین المللی و رفع مشکلات جامعه خواهد بود.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند، گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می دهد.
۱۱۰ فعال سیاسی و رسانه‌ای جریان اصلاحات با انتشار بیانیه‌ای تحلیلی خواستار روزنه‌گشایی احزاب و نیروهای سیاسی و مدنی در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ از طریق حمایت از ائتلافی از نامزدهای میانه‌رو، توسعه‌گرا و اصلاح‌گر شدند.

پنج شنبه شب ۱۹ بهمن ماه بررسی نهایی صلاحیت کاندیداهای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید و هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفتگوی روز گذشته خود اعلام کرد که نزدیک به ۱۵ هزار نفر برای انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند.
سید محمدعلی ایازی می‌گوید: اگر فاصله مردم با حاکمیت زیاد شود، اتفاق‌های تلخی به همراه خواهد داشت. در این چند سال خیلی از مردم رغبتی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان نمی‌دهند و معتقدند اگر شرکت کنند، نظام این حضور را مصادره به مطلوب می‌کند.
سازمان آگهی های پرسون