رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها به پزشکیان تبریک گفت

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وی تبریک گفت.

تصویر رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها به پزشکیان تبریک گفت

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام مصطفی رستمی روز دوشنبه در پیام خود به پزشکیان افزود: بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی رقم خورد و ظرفیت های مردم‌سالاری دینی را یادآور شد.

وی تصریح کرد: حضور پرشکوه مردم ایران زیر بمباران سنگین تبلیغاتی تحریم‌گرایان و ایران‌ستیزان در پای صندوق های رای، پیامی روشن به همه داشت؛ راه هر مطالبه و پیشرفت و تغییر فقط از صندوق رای می گذرد.

رستمی ادامه داد: این حضور شکوهمند را در ابتدا به مردم عزیز و رهبر فرزانه انقلاب، سپس به رییس جمهور منتخب که دارای سوابق روشن انقلابی هستند، تبریک می‌گویم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این پیام آورده است: مسعود پزشکیان از امروز منتخب همه‌ ایرانیان هستند، همه برای تحقق اهداف بلند انقلاب و ارائه‌ الگوی مطلوب مسوول تراز نظام اسلامی باید به ایشان کمک کنند؛ چه هموطنان عزیزی که به او رای داده اند چه طرفداران دیگر نامزدها؛ از جمله بدنه‌ جوان و متدینی که برای آرمان های خود تلاش کردند و انتخاب دیگری داشتند. همه در جشن مردم سالاری دینی سهیم هستند و همه از امروز با هم باید برای سربلندی ایران عزیز تلاش کنند.

منبع: ایرنا

706005