میزان مشارکت اصفهانی ها درانتخابات به تفکیک های شهرستان استان اعلام شد

ستاد انتخابات استان اصفهان با انتشار تصویری، میزان مشارکت مردم و مجموع آرای نامزدهای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری را به تفکیک شهرستان‌های این استان اعلام کرد.
تصویر میزان مشارکت اصفهانی ها درانتخابات به تفکیک های شهرستان استان اعلام شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ بر اساس اعلام روز یکشنبه ستاد انتخابات استان، شهرستان چادگان با ۹۶.۰۹ درصد و شاهین شهر و میمه با ۳۹.۴۳ درصد، به ترتیب بیشترین و کمترین مشارکت را در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری داشتند.

بر اساس مجموع آراء اخذ شده به تفکیک هر حوزه انتخابیه، بیشترین آرای مسعود پزشکیان بعد از اصفهان و کاشان در نجف‌آباد و کمترین آن در خور و بیابانک کسب شد.

بیشترین آرای سعید جلیلی نیز به ترتیب در حوزه انتخابیه اصفهان، کاشان و خمینی شهر و کمترین آرای وی در بویین میاندشت بدست آمد.

دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رای اصفهان برگزار و میزان مشارکت مردم استان ۴۸.۸۳ درصد اعلام شد که نسبت به مرحله اول نزدیک هدرصد افزایش یافت.بر اساس نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در اصفهان، مجموع آرای پزشکیان در استان ۷۰۲ هزار و ۹۷۵ رای ومجموع آرای جلیلی یک میلیون و ۸۰ هزار و ۹۲۳ رای بود.

در مرحله دوم انتخابات، مسعود پزشکیان ۳۸.۳۵ درصد و سعید جلیلی ۵۸.۹۸ درصد، مجموع آرای صحیح اخذ شده در استان اصفهان را به خود اختصاص دادند.

جزییات نتایج مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری(هشت تیر) در استان اصفهان نیز در تصویر زیر آمده است:

منبع: استانداری

705895