ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

​منبع داده‌های زنجیره‌ای Ecoinometrics می‌گوید که نهنگ‌ها در حال انباشت هستند زیرا معتقدند قیمت از دیدگاه بلندمدت برای بیت کوین جذاب است.

​در این روزها بازار رمز ارزها افت ارزش را تجربه کرده است ولی پیش بینی ها نشان می دهد باید منتظر سقوطی بزرگتر در این بازار باشیم.

پس از آن که مدیر ارشد فناوری استیبل کوین تتر (USDT) در توئیتر در مورد توسعه و رشد این رمزارز اطلاع رسانی کرد، دنیای رمزارزها را تکان داد.

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در نامه‌ای که روز جمعه به گروهی از سناتورها ارسال شد، اشاره کرد که استخراج کنندگان و استیکرهای کریپتو و برنامه‌نویسان لازم نیست که مانند صرافی‌ها گزارش مالیاتی ارائه کنند.

پیش‌بینی‌های قیمت بیت‌کوین امسال دوباره اعلام شده است که بیت کوین در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد.
توسعه دهندگان شیبا اینو با اعلام پروژه جدیدی به نام شیبالندز، حوزه بازی متاورس خود را تقویت کرده اند. این امکان خرید املاک دیجیتالی را فراهم می کند که به زودی برای فروش در دسترس خواهند بود.
نمایندگان بخش خصوصی با اشاره به مقررات‌گذاری حوزه رمزارزها اینطور مطرح کردند که باید دقت کرد کسب‌وکارهایی که تا امروز در این حوزه نوآورانه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، دچار مشکل نشوند و یا برای برخی نهادها و کسب‌وکارها انحصار ایجاد نشود، زیرا فرصت‌های زیادی در زمینه بلاک‌چین برای ایران وجود دارد و نباید با اقدامات هیجانی، این فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کرد.
گزارش‌هایی حاکی از آن است که رئیس‌جمهور پوتین از طرح‌هایی برای تنظیم صنعت ماینینگ کریپتو در کشور حمایت می‌کند.
یک عضو فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اکنون بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت پلتفرم های داخلی برای تبادل ارزهای دیجیتال بوده و نباید اجازه داد با سیاست ها این فرصت از دست برود.
یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی که بلاک چین‌های اتریوم و سولانا را به هم متصل می‌کند، اخیراً قربانی یک حمله هکری شد که در پی آن بیش از ۳۲۰ میلیون دلار رمزارز به سرقت رفت.

با وجود رشد سریع قیمت در بازارهای آنی بیت کوین، نوسانات بازار [قراردادهای اختیار معامله] همچنان محدود مانده است. نرخ نوسانات ضمنی هفتگی بیت کوین به کف ۵۰ درصدی رسیده است!معامله‌گران حرفه‌ای بازارهای اهرم‌دار همچنان محتاط عمل می‌کنند و با وجود جهش ۱۶ درصدی قیمت در هفت روز گذشته، بی‌گدار به آب نمی‌زنند.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: ما با فقدان قانون در این حوزه مواجه هستیم؛ عدم ساماندهی سایت‌ها و پلتفرم های داخلی تبادل ارز دیجیتال منجر به هدایت سرمایه افراد به سمت صرافی ها و سایت های نامعتبر خارجی می شود.
اگر تازه وارد بازار رمزارزها شده‌اید یا قصد ورود به آن را دارید، بهتر است بدانید که بازار رمز ارزها بازار پر ریسکی است و البته نیاز به صبر و حوصله فراوانی دارد.
بیت‌کوین با تقلید از بازار سهام، به بالاترین حد در دو هفته اخیر رسید و با افزایش ریسک‌پذیری ارزهای دیجیتال سودهای قوی گذشته را افزایش داد.
حساب توئیتر SHIBBURN داده‌هایی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۹ میلیون توکن شیبا برای همیشه از گردش خارج شده است.
تیم کاردانو مدت کوتاهی پس از اعلام بهبود عملکرد و انتشار نقشه راه خود برای سال ۲۰۲۲، اکنون در مرحله باشو (Basho) قرار دارد؛ مرحله‌ای که در آن، دیگر مقیاس‌پذیری را به صورت «یک میلیون تراکنش در ثانیه (TPS)» تعریف نمی‌کند.