ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، در تاریخ در ۲۸ جولای، در توییتر (X) در مورد پتانسیل ارزهای دیجیتال برای بهبود زیرساخت‌های پرداخت جهانی با جامعه رمزارزها صحبت کرد و تأیید کرد که در همین راستا، این صرافی به دنبال اضافه کردن شبکه لایتنینگ بیت کوین به پلتفرم خود است.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

بیت‌کوین سقوط کرد؟

کریپتوها سقوط کردند و بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح از ماه ژوئن رسید.
روز دوشنبه، تتر، ناشر استیبل کوین USDT، گزارش خود را برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ منتشر کرد که توسط BDO، یک شرکت حسابداری مستقل، تأیید شده است. اما این موضوع، نگرانی‌هایی را در مورد اینکه چرا تتر هنوز گزارش حسابرسی کاملی را ارائه نداده، مطرح کرده و باعث شده فعالان بازار این سوال را بپرسند که آیا این شرکت چیزی برای پنهان کردن دارد؟
جد راکوف، قاضی فدرالی که بر پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده با ترافورم لبز (Terraform Labs) نظارت می‌کند، رویکرد استفاده‌شده در حکم ماه گذشته در پرونده SEC علیه شرکت ریپل را رد کرده است.
بنیاد حقوق بشر (HRF) برای حمایت از توسعه‌های متن باز در پروتکل بیت کوین، یک چالش پاداش در ازای اشکال (Bug Bounty Challenge) راه‌اندازی کرده و در مجموع، 20 بیت کوین به ارزش بیش از نیم میلیون دلار به عنوان پاداش ارائه می‌کند.
مارگو رابی، هنرپیشه معروف و بازیگر فیلم پرفروش باربی، حکایت جالبی را درباره علاقه همسرش به بیت ‌کوین (BTC) به اشتراک گذاشته و اصطلاحی را ابداع کرده که سر و صدای زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.
چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو (ADA)، در تاریخ 29 ژوئیه در یک جلسه AMA درباره تحولات مختلف حوزه ارزهای دیجیتال صحبت کرد. او راه‌اندازی Intersect را اعلام کرد؛ سازمانی مبتنی بر اعضا که سرنوشت کاردانو را شکل می‌دهد؛ با بیش از 200 عضو که اخیراً به آن ملحق شده‌اند. او همچنین پیشرفت در زنجیره جانبی Midnight متمرکز بر حفاظت از داده را برجسته کرد و به Ergo برای اجرای NIPoPoW تبریک گفت.
ایلان ماسک، میلیاردر معروف حوزه فناوری و حامی برجسته دوج کوین (DOGE)، اخیراً به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تغییر نام توییتر به X، لوگوی جدید X را به میلیون‌ها دنبال‌کننده توییتر خود ارائه کرده است.
ایلان ماسک در اظهارات جدید خود، اطلاعات بیشتری را در مورد تغییر نام و لوگوی توییتر به X به اشتراک گذاشت و گفت که این اقدام، بخشی از یک برنامه بزرگ‌تر برای گنجاندن خدمات مالی در این پلتفرم است.
شیبا اینو (SHIB)، یک میم کوین محبوب که از روی نژاد یک نوع سگ به همین اسم، نام‌گذاری شده است، اخیراً یک علامت طلایی را در حساب توییتر خود دریافت کرده که نشان‌دهنده وضعیت آن به عنوان یک حساب تجاری رسمی، بر اساس برنامه سازمان‌های تایید‌شده توییتر است.
جان دیتون، یک وکیل برجسته در فضای ارزهای دیجیتال، اظهار داشته است که درخواست تجدیدنظر از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در پرونده علیه ریپل، شکست مهمی برای پیروزی اخیر این شرکت در دادگاه نیست.
امروز، بیت کوین با استخراج۸۰۰ هزارمین بلاک شبکه خود، یک نقطه عطف بزرگ را در تاریخ خود جشن گرفت. در همین راستا، یکی از تحلیلگران شرکت گلس‌نود (Glassnode) با نام مستعار چک‌میت (Checkmate)، برخی از آمارهای جالب در مورد پیشرفت شبکه بیت‌ کوین تا به امروز را در توییتر به اشتراک گذاشت.
بیت کوین همچنان در تلاش است تا مقاومت ۳۱ هزار دلاری را از سر راه بردارد، اما یک نکته مثبت جزئی این است که گاوها اجازه نداده‌اند قیمت به زیر سطح حمایتی ۲۹،۵۰۰ دلار سقوط کند. این نشان می‌دهد که بیت کوین ممکن است برای خارج شدن از محدوده فعلی، به یک کاتالیزور نیاز داشته باشد.