ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

یکی از بزرگترین ماینرهای بیت‌کوین ضرر سه ماهه دوم خود را به ۲۷.۷ میلیون دلار کاهش داد؛ این شرکت با افزایش تولید بیت‌کوین توانست ضرر خالص خود را در سه ماهه کاهش دهد.
فدرال رزرو، بانک مرکزی ایالات متحده، از برنامه‌های خود برای نظارت بر فعالیت‌های رمزارزی بانک‌های تحت نظارت خود، خبر داده است. در ۸ آگوست، فدرال رزرو توضیح داد که منظور از این فعالیت‌ها، مشارکت‌های پیچیده و مبتنی بر فناوری با غیربانک‌ها است.
نتایج مطالعه‌ای که توسط شرکت تحلیل اطلاعات اینکوگنی (Incogni) انجام شده، ریسک‌های مرتبط با افزونه‌های کروم، مبتنی بر هوش مصنوعی، به‌ویژه برای کاربرانی که دارای ارزهای دیجیتال هستند را نشان داده است. این مطالعه بر بررسی معیارهای ریسکی، الزامات و شیوه‌های جمع‌آوری داده‌های ۷۰ افزونه‌ مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز بود.
پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر (USDT)، در بیانیه‌ای در 8 آگوست گفت که از ورود پی‌پال به صنعت استیبل کوین استقبال می‌کند.
ماینرهای بیت کوین در سال ۲۰۲۳ و پس از رکود شدید بازار در سال قبل، شروعی دشوار داشتند. اما به گفته شرکت کارگزاری برنشتاین (Bernstein)، از آن‌جایی که قیمت‌ها در چند ماه گذشته بهبود یافته‌اند، شرایط و ظرفیت ماینرها هم به طور قابل‌توجهی بهتر شده است.
کرو فایننس (Curve Finance)، یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (دیفای)، یک چالش پاداش در ازای اشکال را آغاز کرده و به هر کسی که بتواند مهاجم پشت حمله اخیر به این پروتکل را شناسایی کند، پاداش می‌دهد.
بیت کوین در آخر هفته هم به روند قیمت خسته‌کننده خود ادامه داد که نشان می‌دهد گاوها و خرس‌ها در مورد جهت حرکت بعدی نامطمئن هستند. با این وجود، معامله‌گران باید به دقت مراقب باشند؛ زیرا یک دوره تثبیت معمولاً با افزایش نوسانات دنبال می‌شود.
رسانه‌های رمزارزی محلی گزارش داده‌اند که دولت روسیه، ارزهای دیجیتال صادرشده توسط سایر کشورها را هم به طور قانونی به رسمیت شناخته است. تغییرات قانونی مربوطه در کنار تصویب یک قانون اختصاصی برای تنظیم روبل دیجیتال خود روسیه ایجاد شده است.
اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) نسبت به کلاهبردارانی که حساب‌های افراد یا تیم‌ها در رسانه‌های اجتماعی را ربوده و خود را به عنوان افراد قانونی در حوزه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و رمزارزها معرفی می‌کنند، هشدار داده است.
قیمت بیت‌کوین می‌تواند در ماه آینده به روند صعودی کامل برسد اگر خط روند ۲۰۰ هفته‌ای به همین شکل باقی بماند.
توسعه‌دهندگان Shiba Inu خدمات هویت دیجیتال را به تمام برنامه‌های کاربردی این پلتفرم گره خواهند زد، به این امید که تصویر پروژه را در بین کاربران و دولت‌ها تقویت کنند. چنین اقداماتی می‌تواند تقاضا برای توکن‌های SHIB را افزایش دهد؛ زیرا سرمایه‌گذاران نگاه جدی‌تری به این پروژه پیدا می‌کنند.
ربات FraudGPT یک ابزار جدید کلاهبرداری هوش مصنوعی است که به انجام فعالیت‌های مخرب مختلف کمک می‌کند. این نرم افزار به عنوان یک “ربات بدون محدودیت، قوانین و مرز” است، که قبلاً در مورد خطرات احتمالی آن صحبت شده است.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

سیگنالی جدید از بیت‌کوین

بیت‌کوین (BTC) سیگنال کوتاه‌مدت کلیدی ارسال می‌کند و شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای سانتیمنت دریافت این سیگنال کلیدی بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، ممکن است مربوط به عملکرد قیمت کوتاه‌مدت آن باشد.


شرکت متا (فیسبوک سابق) به امید احیای تعداد کاربران و افزایش درآمد، با سرعت تمام به هوش مصنوعی می‌پردازد. در حالی که سلطه رقبایی مانند TikTok از بین می‌رود، متا در حال آماده شدن برای فعال کردن تعدادی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در تمام برنامه‌های خود است.