چگونه توربو همستر را فعال کنیم؟

بازی همستر کامبت یکی از محبوب ترین بازی های تلگرامی است که میلیون ها کاربر و بازیکن در سراسر جهان مشغول بازی آن هستند.
تصویر چگونه توربو همستر را فعال کنیم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، همستر کامبت بخش های مختلفی دارد از جمله بخش کارت ها و جایزه روزانه و کد مورس و غیره است. یکی از گزینه هایی که در بخش Boost می بینید، توربو (Turbo) همستر است که به صورت غیرفعال بوده و اعلام می کند که به زودی قرار است فعال شود.

توربو همستر کامبت چیست؟

در پایین اولین صفحه بازی، یک دکمه Boost وجود دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید سکه‌های خود را افزایش دهید. با فشردن Full energy می‌توانید روزی ۶ بار نوار انرژی خود را پر کنید. اما هر بار استفاده از این قابلیت، به مدت یک ساعت غیر فعال می‌شود. گزینه توربو همستر که برای افزایش سکه‌های دریافتی در هر ضربه است، هنوز فعال نشده است. این دو گزینه تقویت‌کننده‌های رایگان بازی هستند.

همستر کامبت، مثل نات کوین، دارای پیشرفت‌های پولی است که برای استفاده از آن‌ها باید سکه‌های خود را صرف کنید. با افزایش سطح Multitap، تعداد سکه‌های دریافتی شما در هر ضربه افزایش می‌یابد. همچنین، افزایش سطح Energy limit باعث افزایش موجودی سکه‌های شما در نوار انرژی می‌شود.

در بازی همستر کامبت، از تقویت‌کننده‌های مختلفی برای افزایش سطح و درآمد سکه‌ای خود استفاده می‌کنید. با کلیک بر روی دکمه Boost، می‌توانید سکه‌های خود را افزایش دهید و با کلیک بر روی Full energy، نوار انرژی خود را شارژ کنید تا شش بار در روز. اما باید توجه داشت که هر بار استفاده از این امکان، برای یک ساعت غیر فعال می‌شود. علاوه بر این، تقویت‌کننده Turbo برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در هر ضربه وجود دارد، اما هنوز فعال نیست. با افزایش سطح Multitap و Energy limit، می‌توانید درآمد و تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید و بازی را بهتر و جذاب‌تر کنید.

منبع: روزیاتو

693725