ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

گری گنسلر، رئیس SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده)، در شهادت اخیر خود در مجلس سنای این کشور، در مورد امور بانکی، مسکن و امور شهری مطالبی را بیان کرد که گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخت.
پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر و بیتفینکس، قرار است این هفته برای یک دادخواست دسته‌جمعی در دادگاه شهادت دهد. این دعوی از سال ۲۰۱۹ هر دو شرکت را درگیر کرده است. پیش‌تر، یک قاضی نیویورکی درخواست برای به تعویق انداختن استیضاح آردوینو تا ماه اکتبر را رد کرده بود.
بیت‌ کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال بازار، اخیراً افزایش قابل ‌توجهی را در کارمزد تراکنش‌های خود تجربه کرده و این موضوع، نگرانی‌هایی را در مورد تأثیر آن بر اکوسیستم گسترده‌تر صنعت رمزارز ایجاد کرده است. این افزایش هزینه‌ها فقط برای کاربران ناراحت‌کننده نیست، و پیامدهای قابل توجهی برای جنبه‌های مختلف بازار ارزهای دیجیتال دارد.
کارشناس ارزهای دیجیتال، اظهار کرد که قیمت بیت‌کوین ممکن است قبل از رالی بعدی کاهش پیدا کند و سطوحی که باید مراقب آن بود را برجسته کرد.
در پی جو بی‌ثبات بازار، قیمت شیبا اینو (SHIB) هم در آب‌های متلاطم حرکت می‌کند. از ۳۰ آگوست، قیمت این میم کوین از ۰٫۰۰۰۰۰۸۴۶ دلار به طور قابل‌توجهی کاهش یافت و به مرز ۰٫۰۰۰۰۰۷۳۹ دلار سقوط کرد. پس از ثبت زیان ۱۲٫۶۵ درصدی، در واکنش به افزایش عدم اطمینان در بازار، روند قیمت وارد فاز تثبیت شد.
رمزارز کازماس (ATOM) به پایین‌ترین سطح قیمتی سالانه خود یعنی 6.6 دلار رسید؛ زیرا فروشندگان فشار نزولی خود را با شکستن حمایت در قیمت 7 دلار افزایش دادند. ناحیه حمایتی در قیمت 7 دلار از کاهش قیمت در ماه ژوئن جلوگیری کرده بود، اما فشار فروش در اواخر آگوست باعث شد که این ناحیه حمایتی شکسته شود.
بلومبرگ به نقل از یک فرد مطلع گزارش داد که بانک جی‌پی مورگان چیس (JPMorgan Chase)، بزرگ‌ترین بانک آمریکا از نظر دارایی، در حال بررسی یک توکن سپرده مبتنی بر بلاکچین برای سرعت بخشیدن به پرداخت‌های فرامرزی و نقل و انتقالات بین‌بانکی است.
حساب رسمی خالق اتریوم، «ویتالیک بوترین»، در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) هک شد و هکر با استفاده از یک لینک مخرب که یک NFT رایگان را تبلیغ می‌کرد، ۶۹۱ هزار دلار از قربانیان پول سرقت کرد.
شیبا اینو (SHIB)، میم کوین محبوبی که از اواسط ژوئن تا اواسط اوت افزایش خیره‌کننده‌ای را تجربه کرد، با کاهش به پایین‌ترین سطح خود در دسامبر 2022، در موقعیتی چالش برانگیز قرار گرفته است و در زمان نگارش این خبر در قیمت 0.00000765 دلار در حال معامله شدن است.
بیت‌کوین در جلسه معاملاتی ۲۴ ساعته روز گذشته خود حدود دو درصد کاهش یافت و تمام سودهای کسب شده روز پنج‌شنبه را پس از گزارش جی پی مورگان در مورد بررسی توکن‌های سپرده مبتنی بر بلاک چین به‌عنوان راه‌حلی بهتر برای تراکنش‌های فرامرزی را بازگرداند.
چندین منبع گزارش داده‌اند که مقدار حیرت‌انگیزی اتریوم به ارزش نزدیک به نیم میلیارد دلار به صرافی کوین بیس منتقل شده است. در همین حال، یک نهنگ ناشناس از ماه جولای به خرید اتریوم ادامه می‌دهد.
همان‌طور که در خبرهای قبلی پرسون گزارش شد، کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال، برای پاسخ دادن به سؤالات مختلف در مورد فوتبال، تست دروغ‌سنجی انجام داده و برنامه‌های خود را برای انتشار مجموعه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) در آینده به اشتراک گذاشته است.
توکن‌ ربات‌های تلگرام اخیراً به یک موضوع برجسته در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند، و ارتباط قابل توجهی بین افزایش احساسات اجتماعی پیرامون تون (TON) و افزایش محبوبیت توکن‌های ربات وابسته به تلگرام وجود دارد.
بر اساس گزیده‌ای از زندگینامه میلیاردر معروف، ایلان ماسک، مالک تسلا، اسپیس ایکس و ایکس (توئیتر سابق) که در وال استریت ژورنال منتشر شده، وی توسعه ارز دیجیتال مبتنی بر میم دوج کوین را تامین مالی و در واقع مخفیانه از رقیب بیت‌کوین حمایت کرده است.