تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین در 3 مهر

ریجکت شدن قیمت بیت کوین نزدیک به مقاومت ۶۵,۰۰۰ دلاری نشان می‌دهد که فروشندگان می‌خواهند قیمت را در نیمه پایینی محدوده ۵۴,۰۰۰ تا ۷۳,۷۷۷ دلاری نگه دارند، اما خریداران به‌راحتی تسلیم نخواهند شد.
تصویر تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین در 3 مهر

به گزارش سایت خبری پرسون، پست تحقیقاتی جدید تن‌اکس ریسرچ (10X Research) اشاره کرده که بیت کوین آماده یک رالی است و وارد فصل قوی تاریخی خود از اکتبر تا مارس می‌شود.

میهن بلاکچین، صبح‌ها با تحلیل‌های تکنیکالی جامع از بیت کوین و مهم‌ترین و داغ‌ترین آلت‌ کوین‌های بازار، مهمان شماست! در این تحلیل‌ها به روند قیمتی، اخبار و رویدادهای مهم و پیش‌بینی‌های کارشناسان پرداخته می‌شود و شما می‌توانید برای دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به تحلیل‌های روزانه میهن بلاکچین، علاوه بر وب‌سایت، با کلیک روی هشتگ‌های انتهای مطلب، تحلیل‌ها و خبرهای صفحه مربوط به ارز دیجیتال مورد نظر خود را دنبال کرده یا با عضو شدن در گروه تلگرامی میهن بلاکچین، دیگر هیچ تحلیل یا خبر مهمی را از دست ندهید.

یکی دیگر از تحولات صعودی برای بازارهای رمز ارز می‌تواند کاهش تهاجمی نرخ بهره توسط فدرال رزرو به میزان ۰.۵۰٪ در تاریخ ۱۸ سپتامبر باشد. آخرین گزارش هفتگی ورود سرمایه دیجیتال شرکت «کوین شیرز» اعلام کرد که این کاهش نرخ ممکن است باعث ورود ۳۲۱ میلیون دلار به محصولات سرمایه‌گذاری دیجیتال در هفته گذشته شده باشد

بر اساس گزارش «K33 Research»، بیت کوین در حال نزدیک شدن به دوره‌ای تاریخی دیگر است. در دو چرخه قبلی بازار گاوی، روند از کف به اوج بیش از ۱۰۵۰ روز طول کشید و بزرگترین سودها در ۳۶۵ روز پایانی دیده شد. در حال حاضر، چرخه کف تا سقف ۶۷۲ روز را پشت سر گذاشته و این نشان می‌دهد که ممکن است به‌زودی شاهد یک افزایش قیمت باشیم.

اگر خریداران بخش زیادی از زمین خود را به فروشندگان واگذار نکنند، احتمال یک رالی تا بالای ۶۵,۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد. قیمت بیت کوین ممکن است به ۷۰,۰۰۰ دلار برسد که انتظار می‌رود فروشندگان یک مقاومت قوی در این سطح ایجاد کنند.

این دیدگاه خوش‌بینانه در کوتاه‌مدت زمانی باطل می‌شود که قیمت کاهش یافته و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰٬۶۲۱ دلار، موج آبی رنگ) را بشکند. در این صورت، قیمت بیت کوین می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۹٬۳۸۲ دلار، موج قرمز رنگ) و سپس به ۵۷,۵۰۰ دلار کاهش یابد.

قیمت اتر در تاریخ ۲۰ سپتامبر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲٬۵۱۲ دلار، موج آبی رنگ) را رو به بالا شکست که نشان می‌دهد فروشندگان در حال از دست دادن قدرت خود هستند.

منبع: رمزارزنیوز

765751

سازمان آگهی های پرسون