ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

در ۲۴ ساعت گذشته و علی‌رغم کاهش تورم ایالات متحده در ماه اکتبر نسبت به رقم پیش‌بینی شده، قیمت بیت کوین نزدیک به ۳ درصد کاهش یافته و به زیر ۳۶ هزار دلار سقوط کرده است. طبق گزارش‌ها، شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای ماه اکتبر برابر ۳٫۲ درصد و کمتر از پیش‌بینی‌ فعالان بازار، یعنی ۳٫۳ درصد گزارش شده است.
قیمت بیت کوین (BTC) هفته گذشته به اوج سالانه خود در ۳۸ هزار دلار رسید. با این حال، این ارز دیجیتال روز دوشنبه به زیر ۳۷ هزار دلار سقوط کرد؛ زیرا فعالان بازار در انتظار داده‌های مربوط به تورم ایالات متحده در ماه اکتبر هستند.
در حال حاضر افزایش قیمت اتریوم متوقف شده و قیمت پس از یک افزایش قابل‌توجه ثابت مانده است. این توقف، سرمایه‌گذاران را با این سؤال مواجه کرده است که افزایش قیمت اتریوم چه زمانی از سر گرفته خواهد شد. تجزیه و تحلیل نمودار اتریوم به ما بینشی در مورد سناریوهای احتمالی در آینده خواهد داد.
ارز دیجیتال سلستیا (Celestia) که در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، یک رویکرد ماژولار را برای معماری بلاکچین معرفی می‌کند و راه‌حلی منحصربه‌فرد را برای مشکل مقیاس‌پذیری که در بلاکچین‌های سنتی با آن مواجه هستند، ارائه می‌دهد.
پیتر شیف، اقتصاددان برجسته آمریکایی از ۹۸۳ هزار دنبال‌کننده‌ خود در صفحه شخصی‌اش نظرسنجی کرد و از آنها پرسید که به نظر آنها آیا قیمت بیت کوین قبل از تأیید یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین سقوط خواهد کرد یا بعد از آن.
پیتر شیف، فعال بازار سهام، تحلیلگر اقتصادی و نویسنده آمریکایی از فالوورهای خود سوال کرده است که آیا سقوط بیت‌کوین قبل یا بعد از راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) رخ می‌دهد. نتایج این نظرسنجی نشان داد که ۲۳ درصد سقوط بعد از آن و هشت درصد سقوط قبل از آن را پیش‌بینی کردند.
بررسی سابقه قیمت یک محصول برای درک رفتار نوسانی آن و سطوح مقاومت و پشتیبانی اهمیت دارد. به همین دلیل باید ابتدا به بررسی قیمت اتریوم در حدود جمعه سیاه ۲۰۲۲ بپردازیم. با بررسی این موضوع می‌توانیم قیمت آینده اتریوم را پیش‌بینی کنیم.
توکن بومی تراست ولت (TWT)، کیف پولی که بایننس آن را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد، به دنبال انتشار اخبار مربوط به راه‌اندازی یک کیف پول وب ۳ جدید توسط این صرافی، سقوط قابل‌توجهی داشت.
صرافی بایننس در کنفرانس هفته بلاکچین بایننس در استانبول، از راه‌اندازی کیف پول وب ۳ جدید خود خبر داد که قرار است از طریق اپلیکیشن موبایل بایننس در دسترس همه کاربران این صرافی قرار بگیرد.