ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

بیت‌کوین با نزدیک شدن به مهلت اعلام شده کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای تایید پرونده‌های صندوق قابل معامله در بورس، چهار درصد سقوط کرد.
سیگنال‌های بازار در خاور دور برای اولین بار از زمان آخرین چرخه بیت‌کوین در حال ظهور است. شاخص کیمچی پریمیوم (Kimchi premium) در صرافی‌های کره جنوبی یک بازار بیش از حد گرم (overheated) را نشان می‌دهد که می‌تواند سیگنالی از ثبت یک اوج محلی برای بیت کوین باشد.
درآمد ماینرهای بیت‌کوین از هزینه‌های تراکنش در سال ۲۰۲۳، روزانه به حدود دو میلیون دلار رسید که افزایش ۴۰۰ درصدی سال به سال را نشان می‌دهد.
بیت‌کوین تلاش کرد تا در بالای منطقه مقاومت ۴۳ هزار و ۵۰۰ دلاری قرار گیرد و به بالای سطح ۴۴ هزار دلار صعود کرد اما خرس‌ها در نزدیکی منطقه ۴۴ هزار و ۳۰۰ دلار فعال بودند.
پس از انتشار داده‌های تورم شاخص مخارج مصرف شخصی (PCE) توسط وزارت بازرگانی ایالات متحده، اکنون به نظر می‌رسد که تورم در آمریکا در حال افت است و قیمت‌گذاری‌ها مبنی بر کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو تشدید شده است.
اتریوم (Ethereum) یکی از محبوب‌ترین آلت‌کوین‌های کریپتو برای کسب سود است. این پروژه قدرتمند دارای یک سیستم رایانه‌ای توزیع شده و غیر متمرکز است. قراردادهای هوشمند آن که نقطه قوت پروژه محسوب می‌شود، مبتنی بر فناوری blockchain بلاک‌چین تعبیه شده‌اند.
در حالی که آلت‌کوین‌های برتر بازار پس از یک روند صعودی در حال تجربه اصلاح قیمت هستند، ارز دیجیتال هلیوم موبایل (MOBILE) در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قابل‌توجه ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده و قیمت آن به بالاترین سطح تاریخی خود در ۰.۰۰۷۱ دلار رسیده است.
تحلیلگر بازار رمزارزهای دیجیتال رشد تاریخی بیت‌کوین را تا سال ۲۰۲۶ پیش‌بینی و سناریوی بالقوه‌ای را ترسیم کرد که در آن بیت‌کوین می‌تواند تا سال ۲۰۲۶ به قیمت بی‌سابقه ۱۱۰ هزار دلار برسد.
اوتت مارکتس، کارگزاری قابل اطمینانی است که با کسب مجوز از سوی سه رگوله جهانی، مورد تایید آنها قرار گرفته‌است. از سوی دیگر، خدمت‌رسانی به ایرانی‌ها و استفاده از تیم کارشناسی فارسی‌زبان و امکان واریز و برداشت ریالی، این بروکر را به بهترین گزینه ممکن برای ایرانی‌هایی تبدیل کرده‌ است که قصد دارند وارد بازارهای مالی بین‌المللی شوند.
قیمت بیت‌کوین فشار نزولی را تجربه می‌کند و این کاهش، دومین روز متوالی زیان ارز دیجیتال برتر جهان را نشان می‌دهد.
بازار رمزارزهای دیجیتال به شدت سقوط کرد و در این میان بیت‌کوین تقریبا چهار درصد ارزش خود را از دست داد.
سود باز (open interest) در معاملات آتی دوج کوین (DOGE) اخیراً به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته و همزمان با سالگرد ۱۰ سالگی این میم کوین در ۶ دسامبر، به ۶۲۵ میلیون دلار رسیده است.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) هشدار جدی به سرمایه‌گذاران صادر و بر لزوم احتیاط در هنگام بررسی سرمایه‌گذاری‌های مربوط به دارایی‌های رمزنگاری شده تاکید کرد.