ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

بررسی سابقه قیمت یک محصول برای درک رفتار نوسانی آن و سطوح مقاومت و پشتیبانی اهمیت دارد. به همین دلیل باید ابتدا به بررسی قیمت اتریوم در حدود جمعه سیاه ۲۰۲۲ بپردازیم. با بررسی این موضوع می‌توانیم قیمت آینده اتریوم را پیش‌بینی کنیم.
توکن بومی تراست ولت (TWT)، کیف پولی که بایننس آن را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد، به دنبال انتشار اخبار مربوط به راه‌اندازی یک کیف پول وب ۳ جدید توسط این صرافی، سقوط قابل‌توجهی داشت.
صرافی بایننس در کنفرانس هفته بلاکچین بایننس در استانبول، از راه‌اندازی کیف پول وب ۳ جدید خود خبر داد که قرار است از طریق اپلیکیشن موبایل بایننس در دسترس همه کاربران این صرافی قرار بگیرد.
دیروز، ردیاب کریپتویی Whale Alert که نقل و انتقالات بزرگ نهنگ‌ها و صرافی‌ها را ردیابی می‌کند، مقدار انبوهی از شیبا اینو (SHIB) را شناسایی کرد که توسط یک کیف پول رمزارزی جابه‌جا شده است.
در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳، بنیاد اوپن نتورک یا تن (TON) با دستیابی به رکورد قابل‌توجه ۱۰۴،۷۱۵ تراکنش در ثانیه و انجام ۱۰۷،۶۵۲،۵۴۵ تراکنش در عرض ۲۵ دقیقه در طول اولین آزمایش عملکرد عمومی خود، رکورد جهانی جدیدی را ثبت کرد.
ارز دیجیتال سیف‌مون (SafeMoon) با چالش‌های قابل‌توجهی روبرو است؛ زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده اتهام کلاهبرداری را علیه این توکن و مدیران آن مطرح کرده است.
گزارش‌ها حاکی از آنند که یک نهنگ، مقدار قابل‌توجهی از ارز دیجیتال چین لینک (LINK) را جمع‌آوری کرده است. به گزارش پلتفرم Lookonchain، این نهنگ در هشت ساعت گذشته، ۳۱۲،۹۰۱ واحد LINK به ارزش تقریباً ۳٫۸۱ میلیون دلار را خریداری کرده است.
عملکرد بیت‌کوین (BTC) در هفته گذشته نسبتا آرام بوده و حدود ۳۵هزار دلار را تثبیت کرده است و آلت‌کوین‌ها در آخر هفته پیشتاز رالی بازار ارزهای دیجیتال بودند.