ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

دیروز، ردیاب کریپتویی Whale Alert که نقل و انتقالات بزرگ نهنگ‌ها و صرافی‌ها را ردیابی می‌کند، مقدار انبوهی از شیبا اینو (SHIB) را شناسایی کرد که توسط یک کیف پول رمزارزی جابه‌جا شده است.
در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳، بنیاد اوپن نتورک یا تن (TON) با دستیابی به رکورد قابل‌توجه ۱۰۴،۷۱۵ تراکنش در ثانیه و انجام ۱۰۷،۶۵۲،۵۴۵ تراکنش در عرض ۲۵ دقیقه در طول اولین آزمایش عملکرد عمومی خود، رکورد جهانی جدیدی را ثبت کرد.
ارز دیجیتال سیف‌مون (SafeMoon) با چالش‌های قابل‌توجهی روبرو است؛ زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده اتهام کلاهبرداری را علیه این توکن و مدیران آن مطرح کرده است.
گزارش‌ها حاکی از آنند که یک نهنگ، مقدار قابل‌توجهی از ارز دیجیتال چین لینک (LINK) را جمع‌آوری کرده است. به گزارش پلتفرم Lookonchain، این نهنگ در هشت ساعت گذشته، ۳۱۲،۹۰۱ واحد LINK به ارزش تقریباً ۳٫۸۱ میلیون دلار را خریداری کرده است.
عملکرد بیت‌کوین (BTC) در هفته گذشته نسبتا آرام بوده و حدود ۳۵هزار دلار را تثبیت کرده است و آلت‌کوین‌ها در آخر هفته پیشتاز رالی بازار ارزهای دیجیتال بودند.
بازار فارکس از بزرگترین بازارهای مالی جهان است که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در آن ارز ملی کشورهای مختلف، شاخص‌های اقتصادی ارزشمند، کالا و فلزات گران‌بها مانند نفت، طلا، نقره و… را با یکدیگر معامله می‌کنند.
بیت‌کوین تلاش کرد تا بالاتر از مقاومت ۳۴ هزار و ۷۵۰ دلار قرار گیرد و از سطح ۳۴ هزار و ۹۵۰ دلار نیز بالاتر رفت با این حال، قیمت در زیر سقف اصلی ۳۵ هزار دلار باقی مانده است.