بررسی قیمت ارز دیجیتال اتم

پس از نوسان چند هفته‌ای ارز دیجیتال اتم بالاخره از مقاومت ۴۳۶٫۹ دلاری عبور کرد. در حال حاضر قیمت اتم نزدیک کانال ۴۰ دلاری است و بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۳ درصد رسیده است

تصویر بررسی قیمت ارز دیجیتال اتم

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از نوسان چند هفته‌ای ارز دیجیتال اتم بالاخره از مقاومت ۴۳۶٫۹ دلاری عبور کرد. در حال حاضر قیمت اتم نزدیک کانال ۴۰ دلاری است و بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۳ درصد رسیده است. اتم در یک هفته گذشته ۳۲ درصد رشد داشته است.

اتم در هفته گذشته در کانال صعودی قرار داشت و سقف‌های جدیدی را به ثبت رساند. در حال حاضر این ارز دیجیتال خارج از کانال صعودی معامله می‌شود. اتم در دو ماه گذشته نتوانسته بود به سطح ۳۷ دلاری برسد.

با این حال مقاومت اصلی و سربار برای این کوین ۴۰ دلار و ۷۸ سنت است. سطوح حمایتی اصلی اتم هم ۲۵٫۴۵ و ۲۰٫۹۳ به ثبت رسیده است. در کوتاه مدت، تحلیل تکنیکال نشان از جو صعودی و قدرت خرید بالا در بازار می‌دهد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) هم مجددا در منطقه اشباع خرید قرار گرفته است. این شاخص ماه گذشته چندین بار این سطح را لمس کرده بود. موضوعی که نشان می‌دهد حجم خرید در حال شد است.

در حال حاضر نوسان‌ساز (AO) هیستوگرام‌های سبزرنگ به نمایش گذشته است، چرا که در ۲۴ ساعت گذشته قیمت اتم با افزایش قابل توجهی مواجه شده است. اندیکاتور MACD هم هیستوگرام‌های سبزرنگ را به صورت صعودی قطع کرده است. موضوعی که یک سیگنال مثبت برای بازار تلقی می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

378742