عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

در گذشته کودکان کار از مردم درخواست می کردند تا برای آن ها اقلام خوراکی بخرند، با گرانی سرسام آور کالاهای اساسی این درخواست از کودکان به سالمندان منتقل شده است.
فروش رؤیا با تبلیغات زرق و برق‌دار و رواج مصرف‌گرایی؛

سمی پنهان که به خورد مردم داده می‌شود!

این روزها محیط پیرامونی افراد جامعه با پیام‌های تبلیغاتی مختلف محاصره شده که از طریق رسانه‌های گوناگون و با هدف اثرگذاری بر قشرهای مختلف جامعه تولید و ارائه شده‌اند.

تشکل‌ها و انجمن‌های روابط‌عمومی در ایران با هدف شناساندن ارزش و اهمیت روابط‌عمومی به مدیران و مسئولان و ارتقای سطح علمی و تجربی فعالان این حوزه و به منظور ارتقای جایگاه علمی روابط‌عمومی‌های کشور تشکیل شدند.

طبق یک قانون نانوشته، هر زمان در کشور مشکلات اقتصادی رخ داده، برخی در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های خبری موضوعاتی را مطرح می‌کنند که برای مردم به‌نوعی خط قرمز محسوب می‌شود و دوربین و نظر همه شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های نوشتاری به سمت آن خبر می‌چرخد.
در زمان کنونی دیگر نگاه به بانوان در ایران تغییر کرده است. بسیاری از خانم ها با راه اندازی کسب و کار زنانه یا در دست گرفتن مدیریت بیزینس های مختلف توانمدی های خود را ثابت کرده اند. تقریبا 8 درصد از بانوان ایران صاحب یک کسب و کار خانگی مباشند و با آن کسب درامد میکنند.
در فروشگاه اینترنتی کتاب یونی بوک، شما میتوانید خرید و فروش هر نوع کتابی که مدنظرتان باشد را انجام دهید. در این مقاله قرار است با یونی بوک و خدماتی که ارائه می دهد آشنا شویم، هدف ما از ارائه خدمات دسترسی آسان شما به خرید کتاب با قیمتی باورنکردنی است!
سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اعلام کرد که با پیگیری‌های فنی صورت گرفته، اختلال کوتاه مدت در سامانه مخابراتی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) مرتفع شد و اکنون هیچ اختلالی وجود ندارد.
مسکن یکی از مهم‌ترین مسائل در سیاستگذاری‌های اجتماعی محسوب می‌شود و ساماندهی آن، از وظایف اصلی دولت به‌شمار می‌رود.
متاسفانه در جامعه ما گفت‌وگوهای سازنده و منطقی برای حل مسائل اجتماعی وجود ندارد و به‌طور معمول یک یا هر دو سوی موضوعات اجتماعی علاقه دارند که مسائل را حیثیتی و جنجالی کنند و اجازه ندهند که موضوع از طریق شایسته و منطقی به بحث گذاشته شود.
در حکم رهبر معظم انقلاب برای آقای سیدعباس صالحی، مدیر جدید روزنامه اطلاعات نکاتی به چشم می‌خورد که درخور اعتناست: نخست اینکه: این روزنامه سخن بخشی از مردم را بیش از جاهای دیگر منعکس می‌کرده.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: اکنون دشمن یک جنگ ترکیبی همه جانبه را بر علیه کشور آغاز کرده که در این جنگ ترکیبی از بین بردن اقتصادی، سیاسی، محیط زیستی، فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده است.
‏دو روز دیگر قصه تکراری ما جنوبی ها آغاز می شود. همه میروند شهر و دیار خودشان، ما میمانیم و آوار بدبختی. سالی یک بار هم سالگردی گرفته می شود و نهایتا چند کوچه و خیابان بنام قربانیان ‎متروپل آبادان. چند مستندساز و فیلمساز هم بدبختی های مارا سوژه می کند برای فرش قرمز. می گویید نه؟ به سوم خرداد و جنگ و ماجرای خرمشهر تا چهلمین سالگرد فتحش فکر کنید.
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: موج خوبی در بین مردم در اعتراض به آن‌چه در جشنواره فیلم کن گذشت راه افتاده است و از گروه‌های مردمی می‌خواهیم که به واکنش خود ادامه دهند تا جایگاه ملت ایران مشخص شود.