عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

به دلیل وقوع سیل، کلیه ادارات دولتی یزد به غیر از دستگاه‌های امدادرسان فردا (شنبه، ۸ مرداد) تعطیل شد.
کلیه مشمولان غیرغایب در ماه های محرم و صفر به ویژه در ایام اربعین حسینی می توانند بدون نیاز به پرداخت وثیقه برای زیارت عتبات عالیات اقدام کنند.
نماشویی روشی عالی برای زیبا سازی ساختمان ها به شمار می رود. در واقع در تعریف آن باید بگوییم که نماشویی یکی از خدمات تخصصی به شمار می رود که سبب زیبایی بیشتر ساختمان های تجاری و مسکونی و… می شود.
آن دسته از مشمولان سهام عدالتی که پیش از این سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ این سهام را دریافت نکرده و به تازگی شماره شبای خود را ثبت یا اصلاح کرده‌اند، تا پایان امشب سود خود را دریافت خواهند کرد. در واقع طبق آخرین اخبار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سودهای مذکور را برای بانک ارسال کرده است و تا پایان امشب به حساب مشمولان واریز خواهد شد.
یکی از استدلال‌هایی که موافقان سیاست‌های جاری در دفاع از قانون پوشش زنان می‌آورند، بسیار عجیب است. می‌گویند اگر روسری را کوتاه بیاییم فردا لباس‌های زیرشان را بر چوب می‌زنند و آن را نمایش می‌دهند.
آیا تبصرۀ قانون مجازات در حال حاضر اجرا می‌شود؟ یعنی زنان از ۱۰ تا ۶۰ روز به زندان می‌افتند یا ۵ تا ۵۰ هزار تومان می‌پردازند؟ هیچ یک! چون تعهدی دریافت می‌شود و خلاص. پس این قانون در حال حاضر هم اجرا نمی‌شود!
بالا بودن قیمت چادر مشکی و عدم اختصاص یارانه به آن در کنار واردات غیرقانونی آن به صورت انبوه باعث شده تا هم تولیدکنندگان داخلی و هم مردم در این قضیه متضرر شوند.ضرری که البته می‌تواند با تصویب طرح چادر کالای فرهنگی کمی جبران شود.
مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: متقاضیان سرپرستی کودکان دارای شرایط پیگیری درمان و یا دارای معلولیت در مراکز شبه خانواده بهزیستی علاوه بر سامانه فرزندخواندگی، می‌توانند در سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۱۱ ثبت اولیه اطلاعات را انجام دهند.
جمعی از دوستان دوران تحصیل، گاهی دور هم جمع می‌شویم و گپ می‌زنیم. همه بالای بیست و چند سال، سابقه کار اداری داریم و در دوره‌ها و دولت‌های مختلف کار کرده‌ایم.

بیمارستان میلاد یکی از مهم ترین و مجهزترین بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و کمبود مراکز درمانی نهاد بیمه ای روزانه هزاران نفر از تهرانی ها و سایر هموطنان رهسپار آن می شوند و برخی از خدمات دهی این مجموعه نارضایتی شهروندان را به وجود آورده است.