عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: موج خوبی در بین مردم در اعتراض به آن‌چه در جشنواره فیلم کن گذشت راه افتاده است و از گروه‌های مردمی می‌خواهیم که به واکنش خود ادامه دهند تا جایگاه ملت ایران مشخص شود.
آتیلا آدم کم‌سواد، ناتوان و درمانده یه لا قبایی بود که در رومانی کمونیستی و فقیر دوران چائوشسکو با بدبختی از مرز غیرقانونی و گذشت و به امید زندگی بهتر راهی مجارستان شد.
پیدا شدن نوزادی تازه متولد شده در سطل زباله در منطقه نازی‌آباد تهران واقعه‌ای تاسفبار و دردناک است که نمی‌توان به راحتی از کنارش گذشت و نمی‌توان به فراموشی سپرد، درک آن بسیار مشکل و دور از ذهن است.
سخن سردبیر/ حتی تصور اینکه فرشتگانی کوچک تلخی تنهایی را به آغوش سرد بی مادری بکشند غیر قابل باور است. حال چگونه و چه شرایطی باعث می شود ما شاهد چنین اخباری آن هم در تعداد وسیع باشیم؟
دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات با اشاره به ممنوعیت فروش سیگار به افراد زیر ۱۸ سال تاکید کرد: حتی تک‌فروشی نیز به این افراد ممنوع است.
از جمله واکنش‌ها به گزارش ساختگی صداوسیما در مورد فردی که ۳۰ ساعت زیر آوار ساختمان متروپل بود می‌توان به این مورد اشاره کرد: «اطلاع‌رسانی زود مهم است ولی دقیق بودن خبر مهم‌تر از سرعتش است چون خبری که زود منتشر شده ولی مشخص شود اشتباه بوده به شدت تخریب‌کننده است.»
تازه چشمم گرم شده بود که صدای غریبی مرا از خواب خوش بیرون کشید ، صداهای هولناکی از دور و نزدیک در گرمای شرجی نفس گیر شنیده می شد. هراسناک در را باز کردم توده ای غبار سپید داخل شد ، آسمان پر گردوغبار و هجوم بی امان ریزگردها نفس را تنگ و نبض زندگی را نشانه گرفته روزگار سخت در تنگناها با همه ناخوشی ها بی علاجی رقم می زند.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: ثبت نام افراد جدید و جامانده از یارانه همچنان و تا اطلاع ثانویه خواهد داشت.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به انتشار لیست اسامی "غیر روانشناسان فاقد مجوز" از سوی این سازمان، گفت: این فهرست شامل اسامی افرادی است که تحصیلات روانشناسی و مشاوره و مدرک تحصیلی مرتبط ندارند، به طور غیر قانونی مشغول فعالیت هستند و بعضا تخلفاتی نیز انجام داده‌اند.
عصر فردا اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. این سرود، اسفند سال 1400 برای اولین‌بار پخش شد و تا امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرزها گشته و خود را در دل مردم جا کرده است.
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه قطعاً زمان ثبت‌نام یارانه‌ها تمدید خواهد شد، گفت: فردی که یارانه‌بگیر بوده و ازدواج کرده است، باید به پلیس+۱۰ مراجعه کند.
ما در این بخش به سراغ معرفی فروشگاه اسباب بازی پسرانه ماکت ماشین با نام پیام کالا رفته ایم.بنابراین به طرفداران انواع ماکت ماشین فلزی خارجی و ایرانی پیشنهاد میکنیم به این فروشگاه سری بزنید تا تنوع فوق العاده را مشاهده کنید.
مشکلات و نارسایی‌ها با ابعاد و اندازه‌های مختلف در اکثر جوامع دنیا وجود دارند، اما دولت‌ها و سازمان‌های حکومتی تلاش می‌کنند تا کاستی‌ها و معضلات را تا حد مقدور کاهش دهند.
پرسون از اقدام عجیب سازمان زیباسازی شهرداری تهران گزارش ‌می دهد؛

حرکت تکراری و پر اشتباه / تبلیغاتی که ضد تبلیغ شد

زیباسازی شهرداری تهران مسئولیت های مختلفی را برعهده دارد، یکی از این مسئولیت ها اطلاع رسانی برنامه های مدیریت شهری در بیلبورد های سطح شهر است که این روزها با حاشیه هایی همراه شده است.