عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان تداوم آلودگی هوا طی امروز، وزش باد در نیمه‌جنوبی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات همچنین افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.
با توجه به حضور تعداد بالای نیروی انسانی غیر ضرور در حوزه ورزش و ادارات ورزشی، استفاده از پیمانکار برای مدیریت اماکن ورزشی غیر کارشناسی و هزینه بر به نظر می‌رسد.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
شاید باورش سخت باشد اما یکی از دلایلی که برای مهاجرت به تازگی عنوان شده؛ اینترنت است. اینترنتی که به مدت ۴ ماه است محدود شده و مسئولان هم قصد ندارند که این موضوع را اصلاح کنند. چرا که هر روز وضعیت اینترنت به مراتب بدتر می‌شود.
یک کارشناس گیاهان دارویی گفت: از زرشک برای درمان و بهبود علائم التهاب و عفونت‌ها استفاده می‌شود و همچنین در درمان عفونت مثانه، دستگاه گوارش و ادراری تأثیرگذار است.
مهاجرت از حالت فرار مغزها به حالت عمومی درآمده است. هشدارها از مهاجرت دانشجویان به گروه‌های پزشکی، مهندسان، استارت‌آپ‌ها و تخصص‌های هنری مانند فرش‌بافان و رفوگران آن و حتی سایر گروه‌ها رسیده است. حالا می‌توان مهاجرت عام را در مورد جامعه ایرانی به کار برد.
بودجه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی برای سال آینده حدود ۳۷ درصد کاهش یافته است و پژوهشگران جمعیت می‌گویند؛ کلیدی ترین راهکار ایجاد اشتغال برای جوانان و پیشگیری از مهاجرت آنها است.
نام و نام خانوادگی بخش مهمی از هویت افراد است و به عنوان سند هویتی فرد ثبت، حفظ و نگهداری می‌شود، اما گاهی افراد به دلایلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود می‌شوند که نیازمند طی مراحل قانونی است.